Іноземна мова

Освітня програма: ЕКОЛОГІЯ (бакалавр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Іноземна мова
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел для прийняття обґрунтованих рішень. ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень. ПР14. Уміти доносити результатти діяльності до професійної аудиторії та широкого загалу, робити презентації та повідомлення. ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо збереження довкілля
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Програма виходить з того, що навчання англійської мови у ЗВО починається з мінімально достатнього рубіжного рівня В1 згідно CEFR і завершується підсумковим уснописьмовим іспитом, зорієнтованим у своїх вимогах на рівень незалежного користувача (B1+/Strong Threshold) по закінченні 2 семестру, та підсумковим усно-письмовим іспитом, зорієнтованим у своїх вимогах на просунутий рівень В2/Vantage згідно CEFR по закінченні 7 семестру
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є обов’язковою навчальною дисципліною, покликаною сформувати здатність спілкуватися іноземною мовою та застосовувати знання у практичних ситуаціях. Реалізація мети дисципліни «Іноземна мова (англійська)» є результатом комплексної взаємодії чотирьох компонентів: 1) англомовна комунікативна компетентність передбачає розвиток навичок і вмінь в основних видах мовленнєвої діяльності, що охоплюють рецепцію, продукцію, інтеракцію та медіацію як у письмовій, так і в усній формах; 2) соціокультурна компетентність стосується вмінь застосування сукупності соціолінгвістичних, країнознавчих і міжкультурних знань для досягнення порозуміння між представниками різних соціумів; 3) прагматична компетентність пов’язана з функціональним вживанням лінгвістичних засобів; 4) професійно орієнтована комунікативна компетентність – це вміння використовувати наявні у студентів фахові навички і знання для розв’язання загальних професійних завдань англійською мовою.
Рекомендована та необхідна література
1. Bottero D., Beole R. New Landscapes. English for the Construction Industry, the Environment and Design. – Torino: Edisco, 2017. – 311 p. 2. Briano P. A Matter of Life 3.0. English for Chemistry, Biology and Biotechnology. – Torino: Edisco, 2018. – 285 p. 3. Careggio P., Indraccolo E. New Agriways. English for Agriculture, Land Management and Rural Development. – Torino: Edisco, 2019. – 312 p. 4. Evans V., Dooley J. Grammarway 3. – Express Publishing, 2004. – 272 p. 5. Lee R. English for Environmental Science in Higher Education Studies. Course Book. – Reading: Garnet Publishing Ltd., 2009. – 130 p. 6. Murphy R. English Grammar in Use. – Cambridge: Cambridge University Press, 2012. – 380 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Кваліфікаційний іспит з іноземної мови, зорієнтований у своїх вимогах на просунутий рівень володіння мовою В2 згідно CEFR: РН 3.1 – 100/60 балів.
Мова викладання
Українська