Соціологія реклами
Освітня програма: Соціологія
Структурний підрозділ: Факультет соціології
Назва дисципліни
Соціологія реклами
Код дисципліни
ВБ7.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1.1. Знати сучасні теоретичні та методологічні підходи до аналізу реклами як соціального явища.
1.2. Знати теоретичні парадигми, що розкривають базові поняття та категорії соціології реклами.
2.1. Вміти аналізувати соціальний контекст реклами в рамках основних теоретичних парадигм соціології та адаптувати основні параметри дослідження реклами як складової системи соціальної взаємодії до умов повсякденного життя сучасного суспільства.
2.2. Вміти вільно та усвідомлено використовувати термінологічний апарат соціології реклами, застосовувати в практичній соціологічній діяльності основні методи дослідження рекламних кампаній.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання студентами основ філософії, психології, соціології, економіки та маркетингу.
2. Володіння навичками читання і критичного аналізу соціальної інформації й текстів, опублікованих українською, англійською та російською мовами.
3. Володіння навичками аналітичних та пошукових методів соціологічної емпірики.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Соціологія реклами як галузь соціологічного знання.
Тема 2. Реклама в системі соціокультурних відносин.
Тема 3. Механізми соціального впливу реклами.
Тема 4. Соціальна та політична реклама.
Тема 5. Сфера споживання як поле впровадження рекламної діяльності.
Тема 6. Соціологічні методи вивчення рекламного впливу.
Рекомендована та необхідна література
Лисиця Н.М. Соціологія реклами: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н.М. Лисиця, Ю.В. Бєлікова. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – 208 с.
Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності. Навчальний посібник / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с.
Оришев А.Б. Социология рекламной деятельности / А.Б. Оришев. – М.: Инфра-М, 2013. – 235 с.
Попова Н.В. Основи реклами: навчальний посібник / Н.В. Попова. – Х.: Видавництво «ВДЕЛЕ», 2016. – 145 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота, індивідуальне завдання, презентація, тематична доповідь
Методи та критерії оцінювання
Групова та індивідуальна робота на семінарських заняттях: РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2 – max 45 / min 27 балів.
Тематична доповідь: РН 3.1, РН 4.1, РН 4.2 – max 15 / min 9 балів.
Індивідуальне завдання: РН 3.1, РН 4.1, РН 4.2 – max 15 / min 9 балів.
Презентація індивідуального завдання: РН 3.1 – max 5 / min 3 балів.
Контрольна робота: РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2 – max 20 / min 12 балів.
Підсумкове оцінювання: залік.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Маргарита
Сергіївна
Широкова
Кафедра соціальних структур та соціальних відносин
Факультет соціології
Факультет соціології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальних структур та соціальних відносин
Факультет соціології