Статистичні методи в маркетингових дослідженнях

Освітня програма: Економічна аналітика та статистика

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Статистичні методи в маркетингових дослідженнях
Код дисципліни
2.1.5.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН6. Застосовувати відповідні економіко-математичні і статистичні методи та моделі для вирішення економічних задач ПРН11. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та інтерпретувати отримані результати ПРН12. Ідентифікувати джерела інформації та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники ПРН13. Вміти працювати як самостійно, так і в команді
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади теорії мікро- і макроекономіки, основні засади функціонування підприємства, методи математичної статистики та теорії імовірності, базові статистичні методи аналізу даних, моделі і методи економетрики, методи і інструменти маркетингових досліджень, прикладні програми обробки даних. 2. Володіти навичками статистичної обробки і візуалізації даних.
Зміст навчальної дисципліни
Поєднання управлінських компетенцій зі здатністю обробляти великі масиви даних, приймати на їх основі управлінські рішення, створювати нову інформацію і будувати на їх основі бізнес-моделі – це найактуальніший запит сучасного глобального ринку. Курс «Статистичні методи в маркетингових дослідженнях» допоможе систематизувати та поглибити знання про види даних та певні методи їх аналізу, а також навчитися аналізувати дані та робити правильні висновки щодо виявлених закономірностей за допомогою MS Excel та SPSS.
Рекомендована та необхідна література
1. Гужва В.М. Системи бізнес-аналітики [Електронний ресурс]: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2016. 265 с. 2. Катаєв А. В. Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : практикум для студ. спец. «Маркетинг» : в 2 ч. / А. В. Катаєв ; Харк. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. – Електрон. дані (1,46 Мб ; 3,34 авт. арк.). – Х. : Видавничий центр «Діалог», 2015. – Ч. 1. Теорія маркетингових досліджень. – 1 електрон. опт. диск (CD-R). – Назва з тит. екрана. ISBN 978-617-7357-00-0 3. Ковтун Н.В. Теорія статистики: підручник (Гриф МОН України). – К.: Знання, 2012. – 399 с. ISBN 978-966-346-651-4 4. Костюк В. О. Прикладна статистика : навч. посіб. Харків : ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Мета навчальної дисципліни – формування у студентів цілісної системи знань щодо визначення особливостей впливу ключових параметрів і характеристик маркетингового середовища діяльності підприємства, показників оцінювання результативності й ефективності його маркетингової діяльності з метою обґрунтування ухвалення відповідних управлінських рішень, а також набуття практичних навичок застосування інструментарію комплексного аналізу маркетингових даних та прогнозування розвитку головних ринкових процесів, явищ і окремих характеристик.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (макс. 100 балів / мінім. 60 балів) 1. Лабораторні роботи (10 робіт, що передбачають виконання студентом практичних завдань та виконання і захист індивідуального (домашнього) завдання) – 5 балів/3 бали за кожну. 2. 2 модульні контрольні роботи кожна по 20 балів/12 балів. 4. Самостійна робота – 10 балів/6 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра статистики, інформаційно-аналітичних систем і демографії
Економічний факультет