Теорія рудогенезу

Освітня програма: Геологія (2 рівень)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"

Назва дисципліни
Теорія рудогенезу
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Сучасні теорії та уявлення про формування та інтерпретацію різнотипних родовищ корисних копалин. Геологічні умови та особливості формування рудних родовищ магматичного та гідротермального типу. Вивітрювання, збагачення внаслідок інфільтрації та особливості формування приповерхневих родовищ. Уламкове осадження та розсипні родовища. Хімічна седиментація та рудоутворення. Проаналізувати сучасні уявлення про характерні риси різних типів рудних родовищ, а також аналіз геологічних статей, опублікованих в поточних періодичних виданнях англійською мовою з подальшою підготовкою короткого резюме. Підготувати презентацію англійською мовою про різновиди утворення рудних корисних копалин з використанням комп’ютерних технологій та набути вміння представити презентацію аудиторії
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати теоретичні основи утворення рудних мінералів, а також вміти аналізувати принципи класифікації генетичних типів рудних мінералів.
Зміст навчальної дисципліни
Ознайомити студентів із загальними принципами та поняттями сучасної теорії рудоутворення з обговоренням основних генетичних типів родовищ, процесів та геодинамічних умов, які є характерними для їх утворення, а також методів сучасних досліджень, які широко використовуються в геологічній практиці для вирішення проблеми їх генезису.
Рекомендована та необхідна література
Архейська еволюція земної кори. // За редакцією Конді К.С. та ін. в: Розвиток докембрійської геології, V. 11 – Амстердам: Elsevier Academic Press – 1994. – 528 с. Кращий М.Г. Магматична та метаморфічна петрологія. – Малден, США: Blackwell Science Ltd. – 2003, 2-е вид. – 729 с. Боггс С. Петрологія осадових порід. – Кембридж, Великобританія: Cambridge University Press. – 2009, 2-е вид. – 600 с. Конді К.К. Тектоніка плит і еволюція земної кори. – Оксфорд: Баттерворт-Хайнеманн. – 2003, 4-е вид. – 282 с. Гілберт Дж.М., Парк К.Ф. Геологія рудних родовищ. – США: W.H. Фрімен. – 1986. – 985 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрова оцінка складається: 1. Контрольна робота – (мін - 6, макс - 10 балів) 2. Контрольна робота – (мін - 6, макс - 10 балів) 3. Презентації – ( хв - 38, макс - 60 балів) - підсумкове оцінювання (модульний залік) у формі письмового заліку (мін - 12 , макс - 20 балів) Підсумкове оцінювання проводиться у формі модульного тесту (сумарний бал з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума за систематичну роботу протягом семестру). Підсумкове оцінювання проводиться за результатами роботи студента протягом семестру. Для зарахування до підсумкової оцінки обов'язково: 1) скласти два контрольних випробування; 2) підготувати шість усних доповідей, які можуть бути представлені у вигляді доповідей та тез. Підсумкове оцінювання проводиться у формі письмового модульного тесту.
Мова викладання
ангійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни