Науковий образ світу

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Урядування у публічній сфері» - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Науковий образ світу
Код дисципліни
ОК.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Результати навчання Знати: особливості наукового образу світу, наукових методів дослідження, розвиток уявлень про світ від стародавніх часів до сучасності; знати основи функціонування сучасних сенсорних систем та розуміти їх важливість для суспільства; основи функціонування сучасних штучних мереж та розуміти їх важливість для суспільства. Вміти: аналізувати сучасний стан науки та технологій, розуміти їх проблеми та загрози для суспільства та вплив на розвиток правових доктрин та функціонування правової системи. - Здатність до академічного письма та спілкування, з використанням нефахової наукової термінології. - Здатність автономно визначати та розкривати зміст основних етапів розвитку мультидисциплінарнихттеорій, уявлень про природу.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні умови та додаткові вимоги курс «Науковий образ світу» вивчається на основі знань з курсів філософії, логіка, математика, фізика, які студенти вивчали на першому курсі, та повної загальної освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст освітньої програми Частина 1. Основи фізичного образу світу Вступ. Тема 1 Знання про світ та світ знань. Особливостіформування наукового образу. Тема 2. Науковий образ світу від стародавніх часів до сучасності. Тема 3. Всесвіт. Планети. Тема 4. Фізична картина світу. Тема 5. Життя. Людина. Розум. Частина 2. Сучасні наукоємні технології Тема 6. Міждисциплінарність як основа сучасного наукового образу світу. Тема 7. Науки про напівпровідникові сенсори. Тема 8. Полімери та їх практичне застосування в сучасних дослідженнях. Тестова контрольна робота Тема 9. Проблеми сучасної енергетики. Тема 10. Воднева енергетика. Тема 11. Нетрадиційні джерела енергії. Тема 12. Сучасний стан робототехніки. Вплив розвитку робототехніки на розвиток юридичної сфери Тема 13. Нанотехнології, їх зв’язок з природою та біомедициною. Тема 14. Біоніка та біоміметика. Тема 15-17
Рекомендована та необхідна література
Рекомендована та необхідна література 1. Кустовська О.В. Методологія системного підходу та наукових досліджень: Курс лекцій / Кустовська О.В. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – 124 с 2. П’ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: Навч. посібник / П’ятницька-Позднякова І.С. – К.: 2003. – 116 с. 3. Філософія науки: підручник / І.С.Добронравова, Л.І.Сидоренко, В.Л.Чуйко та ін.; за ред. І.С.Добронравової. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2018. – 255 с 4. В.А.Скришевський. Фізичні основи напівпровідникових хімічних сенсорів, Навчальний посібник, ВПЦ Київський університет, 2006. 5. Фейнман Р. Дюжина лекций: шесть попроще и шесть посложнее. М.: Бином, 2006. — Київ: 2018. – 56 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання Лекція, практичні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Методи та критерії оцінювання - семестрове оцінювання: 70 балів / 42 бали 1. Контрольна робота (тест): 30 балів/18 балів. 2. Реферат: - 40 балів/24 балів. - підсумкове оцінювання (у формі заліку): 30 балів / 18 балів Письмова робота у вигляді тесту та усна співбесіда; Максимальна кількість балів які можуть бути отримані студентом - 30 балів; Тестове завдання (20 бали) та усна відповідь на одне запитання (10 балів); Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за залік не може бути меншою 18 балів; Проміжна тестова контрольна робота після проведення 10 лекції на 11 занятті: Максимальна оцінка за тест – 30 балів; необхідний мінімум – 18 балів. Структура контрольної роботи: 6 тестових запитань (по 2 питання для кожного результату навчання), 3 запитання на встановлення відповідності (по 1 питанню для кожного результату навчання), 3 запитання з короткою відповіддю (по 1 питанню для кожного результату навчання).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни