Нейромережі та штучний інтелект

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Нейромережі та штучний інтелект
Код дисципліни
ДВС.1.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки. ПР11. Оцінювати здобутки та визначати й аргументувати перспективи власної наукової роботи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи загальної психології, психології свідомості, анатомії ЦНС та фізіології ВНД, основні методи наукового дослідження. 2. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – опанувати необхідні знання у галузі штучного інтелекту, навчитися розрізняти відмінності між природними і штучними нейронними мережами, вдосконалити підходи до навчання внаслідок вивчення особливостей машинного навчання.
Рекомендована та необхідна література
1. Руденко О. Г., Бодянський Є. В. Штучні нейронні мережі: Навчальний посібник. – Харків: ТОВ "Компанія СМІТ", 2006. 2. Глибовець М.М., Олецький О.В. Штучний інтелект. К.: ВД ″Києво-Могилянська академія″, 2002. 3. Анісімов А.В., Глибовець М.М., Кравченко І.В., Олецький О.В., Терещенко В.М., Кулябко П.П. Системи штучного інтелекту. // Навчальний посібник, ВПЦ "Київський університет" 2000. 4. Churchland, P. M., 2007. Neurophilosophy at Work, Cambridge: Cambridge University Press. 5. Churchland, P. S., 2002. Brain-wise: Studies in Neurophilosophy, Cambridge, MA: MIT Press. 6. Russell, S., & Norvig, P., 2009. Artificial Intelligence: A Modern Approach, Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), доповідь з презентацією або без презентації, практичні задачі, підсумкова контрольна робота. Форма підсумкового контролю – залік. Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік оцінюється максимум у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично- розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – зараховано.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Вікторівна Комар
Кафедра філософії та методології науки
Філософський факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра філософії та методології науки
Філософський факультет