Система інституцій соціально-педагогічної діяльності

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Система інституцій соціально-педагогічної діяльності
Код дисципліни
ОК 30
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН12. Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності ПРН18. Налагоджувати співпрацю з представникам різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. ПРН24. Реалізовувати плани і завдання з надання соціальних послуг в межах соціально-педагогічної діяльності, систематизувати, аналізувати та обробляти інформацію, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсу «Система інституцій соціально-педагогічної діяльності» вимагає наявності знань у студентів з теорії соціально-педагогічної роботи; 2) знання моделей організації соціальної педагогічної роботи, які склалися в Україні, сукупність форм, методів і прийомів, що застосовуються в галузі соціальної роботи; оволодіння студентами певною системою теоретичних знань і практичних умінь та навичок, необхідних соціальному педагогу; 3) вміння проектувати, планувати, організовувати та аналізувати організаційні форми, методи соціально-педагогічної роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – є формування у студентів знань і вмінь використання системи соціально-педагогічної діяльності в різних соціальних інститутах, їх роль та особливості функціонування, також ознайомити студентів з проблемою соціальних інститутів, процесами інституціоналізації, сутністю та видами соціальних організацій; сформулювати уявлення про різні види соціальних інституцій. Опанування цього курсу дозволить майбутнім соціальним педагогам отримати знання, уміння і навички для формування готовності до професійної соціально-педагогічної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1.Литовченко І. В. Соціальний інститут як об’єкт соціально-філософського аналізу / І. В. Литовченко // Вісник НАУ. Серія : Філософія. Культурологія. – 2013. – № 2 (18). –С. 43 -46. DOI: https://doi.org/10.18372/2412-2157.18.7325 2.Овчарова Р. В. Книга социального педагога. – М.: ТЦ «Сфера», 2001. – 480 с. Соціальна робота в Україні: Навч. посіб./ І. Д. Звєрєва, О. В.Безпалько, С. Я. 3.Харченко та ін.: За заг. ред. І. Д. Звєрєвої, Г. М. Лактіонової. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 256 с. 4.Щорс В. В. Універсальний довідник соціального педагога / В. Щорс, А. Полударова. - Київ : Редакції загально-педагогічних газет, 2014. – 124 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота, практичні завдання, обговорення, дискусія, презентація, підсумкова контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): - 20/10 балів 2. Аналітична доповідь: - 15/10 балів 3. Творча самостійна робота: - 15/10 балів 4. Підсумкова контрольна робота: - 10/6 балів. Підсумкове оцінювання: іспит Умови допуску до іспиту: Обов’язковим для отримання допуску до іспиту є виконання модульних контрольних робіт, здобуття результатів оцінювання сумарно, повинно бути не менше 36 балів / максимум 60 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів – для допуску до складання іспиту не допускаються. Іспит проводиться у вигляді письмових відповідей за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у мін.24 бали / мах. 40 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології