Психологічні технології реклами
Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Психологічні технології реклами
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ДВС.2.03
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, групи, організації
ПРН 5. Розробляти програми інтервенцій (тренінг, експертиза, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Заочна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної психології, закономірності спілкування та взаємодії, особливості групових процесів; базові поняття реклами, механізми соціально-психологічного впливу.
2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, психології реклами, розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища, володіти елементарними навичками планування рекламних комунікацій, психологічної експертизи реклами.
3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни полягає в забезпеченні всебічного розуміння психологічної природи та сутності реклами і рекламного впливу, опануванні теоретико-методологічними засадами планування та впровадження рекламних технологій у різних сферах, формуванні навичок рекламного менеджменту та психологічного супроводу рекламної діяльності. У структурі дисципліни передбачено 3 змістових модулі. Перший присвячений вивченню загальних засад технологізації рекламного впливу, прийомам психологічного впливу в рекламі та основам психологічної експертизи реклами. Другий – ознайомленню з основними типами  рекламних технологій у комерційній сфері (неймінг, позиціонування, брендінг тощо). Третій – ознайомленню з рекламними технологіями у некомерційній сфері.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Бутенко Н.Ю. Соціальна психологія в рекламі: навч. Посібник. К: КНЕУ, 2006. 384 c.
2.	Джефкінс Френк. Реклама: практичний посібник (О.О. Чистякова пер. з 4-го англ.). Київ : Знання, 2008. 565 с. 
3.	Зазимко О.В., Корольчук М.С., Корольчук В.М. та ін. Психологія реклами: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т., 2016. 384 с.
4.	Dru Jean-Marie (2007). How Disruption Brought Order: The Story of a Winning Strategy in the World of Advertising. St. Martin's Press
5.	Mark Margaret, Carol Pearson (2001). The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes. McGraw Hill, 400 pages
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Методи оцінювання:, модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота, усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення). 
Форма підсумкового контролю – іспит.
Організація оцінювання: Оцінювання проводиться протягом семестру з усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру – 100. Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60). 
Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті 40 балів, мінімальна – 24 бали. 
Шкала відповідності оцінок:
90-100: Відмінно 
75-89: Добре 
60-74: Задовільно 
0-59: Незадовільно 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Ірина 
                            Вадимівна
                            Клименко
                        
                        
                            Кафедра соціальної психології 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної психології
                    
                    
                        Факультет психології