Глобальні маркетингові стратегії

Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Глобальні маркетингові стратегії
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Застосовувати новітні методи та інструменти розвитку та управління міжнародними та національними брендами, розробляти стратегії позиціонування та механізми й інструменти бренд- комунікацій у міжнародному бізнесі. Аналізувати і розв’язувати конкретні ситуації з маркетингу і менеджменту, а також управляти системою міжнародного маркетингу і менеджменту в багатонаціональних компаніях. Використовувати сучасні методи розробки та прийняття різного роду управлінських рішень у міжнародному бізнесі.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Знання теоретичних основ міжнародного бізнесу, маркетингу, менеджменту, міжнародного маркетингу, міжнародного менеджменту 2) Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел 3) Вільне володіння англійською мовою
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Маркетингові дослідження та аналіз 1. Теоретико-методологічні засади міжнародного маркетингу. Поняття стратегії 2. Середовище міжнародного маркетингу 3. Маркетингові дослідження в системі управління маркетингом. Процес та методи маркетингових досліджень 4. Конкурентний та споживчий аналіз Змістовий модуль 2. Глобальні маркетингові стратегії 5. Маркетингові стратегії, засновані на портфельному аналізі 6. Маркетингові стратегії, засновані на концепції маркетинг-мікс. Цінові стратегії. Стратегії відносин 7. Стратегії, засновані на зменшенні витрат та диференціації. Стратегії бренд-менеджменту 8. Наступальні та захисні стратегії. Партизанський маркетинг Модульна контрольна робота
Рекомендована та необхідна література
1. Alexander Osterwalder, Yves Pigneur. Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. Publication 2010, John Wiley & Sons, 288 p. 2. Andrew Lock. Walt Disney's Way: How to Build a Better Business Using the Magical Marketing Strategies of Walt Disney. Publication 2020, AddictiveProductions.com LLC,180 p. 3. David Aaker. Building strong brands. Publication 2010, Pocket Books. 4. David Aaker. Strategic market management. Publication 2013, New York: Wiley 5. David Cravens, Nigel Piercy. Strategic Marketing. Publication 2012, McGraw-Hill Education, 768 p. 6. Gary W. Randazzo. Developing Successful Marketing Strategies (Marketing Strategy Collection). Publication 2014, Business Expert Press, 172 p. 7. Graham J. Hooley. Marketing strategy and competitive positioning. Published 2016, Pearson Education Limited, 584 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, бліц опитування, виконання творчих аналітичних робіт, презентація, кейс-стаді, усне опитування-модуль
Методи та критерії оцінювання
ЗМ1. Mах. – 50 балів ЗМ2. Max. – 50 балів Усна відповідь. (16 сем.*5б.) *0,5 =15 ЗМ2. (8 сем.*5б.)*0,5 = 20 Творчий аналітичний проект «Марктингові дослідження» (40*0,5 = 20) Творчий аналітичний проект «Маркетингова стратегія компанії» (15*0,5 = 7,5) Модульна контрольна робота ЗМ2 (20*0,5 = 10)
Мова викладання
Aнглійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни