Кількісні методи: мультиваріативний аналіз

Освітня програма: Гендерні студії (пpoгpaма з можливістю подвійного дипломування з Лундським університетом, Швеція)

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Кількісні методи: мультиваріативний аналіз
Код дисципліни
ОК10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1.1 Знати методи багатовимірного підходу до вивчення соціальної реальності 1.2 Знати сучасні методи лінійного регресійного аналізу 2.1 Вміти будувати та інтерпретувати лінійні регресійні моделі та визначати їх якість. 2.2 Вміти будувати та інтерпретувати факторні моделі. 2.3 Вміти перевіряти якість багатовимірних моделей. 4.1 Демонструвати навички самостійної дослідницької роботи, опанування новими знаннями.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати методи збору соціологічної інформації, базові методи аналізу соціологічних даних. 2. Вміти працювати з соціологічними даними, читати професійні соціологічні публікації та формулювати ідеї англійською мовою. 3. Мати навички пошуку та вибору відповідної інформації англійською мовою, використання методологій та концептуальних підстав соціологічного аналізу; мати початкові навички роботи у R та SPSS.
Зміст навчальної дисципліни
1. Прикладне програмне забезпечення соціологічних досліджень. 2. Багатовимірний підхід до моделювання соціальної реальності. 3. Регресія. 4. Факторний аналіз.
Рекомендована та необхідна література
1. Treiman, Donald J. (2008). Quantitative Data Analysis. Doing Social Research to Test Ideas. Jossey-Bass, 444 p. (pp. 151-333). 2. Wooldridge, Jeffrey M. (2015). Introduction to econometrics. Cengage Learning, 603 p. (pp.18-211). 3. Горбачик, А. П., Сальнікова, С. А. (2008). Аналіз даних соціологічних досліджень засобами SPSS: Навч. посіб. Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 164 с. (c. 147-160). 4. Сальнікова, С., Мурадян, O., Сидоров, M. (2020). Міжнародні макросоціальні показники як аналітичні інструменти в соціології. Соціологічні студії. 2 (17), С. 41–54. DOI: https://doi.org/10.29038/2306-3971-2020-02-41-54 5. Sydorov, M., Salnikova, S., Savelyev, Yu., Oliinyk, O. (2020). Modified SERVPERF and normalized SERVQUAL models in estimation of service quality in higher educational institutes. In: Sociological Studios, No 1 (16), P. 29–39. https://doi.org/10.29038/2306-3971-2020-01-29-39
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота, підсумкова робота
Методи та критерії оцінювання
1. Дистанційний курс "Анализ данных в R" Stepik – наявність сертифікату РН 1.1, РН 4.1 – 7 балів/10 балів 2. Контрольна робота 1 РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН4.1 – 8 балів/ 12 балів 3. Контрольна робота 2 РН1.1, РН2.2, РН 2.3, РН4.1 – 8 балів / 12 балів 4. Робота на практичних заняттях – 13 балів / 26 балів підсумкове оцінювання - іспит РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2, РН 2.3.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра методології та методів соціологічних досліджень
Факультет соціології