Соціальні технології PR та іміджмейкінгу

Освітня програма: Соціальні технології

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціальні технології PR та іміджмейкінгу
Код дисципліни
ВБ2.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
1.1 Знати сучасні методи та технології PR в системі соціальних комунікацій 2.1 Вміти аналізувати середовище діяльності організації (внутрішнє та зовнішнє), збирати, редагувати та обробляти інформацію з різних джерел. 2.2 Вміти визначати комунікаційні цілі організації соціальної чи політичної сфери та розробляти стратегію формування/розвитку PR у відповідності до них 2.3 Вміти розробити комплекс заходів з формування системи зв’язків із громадськістю для організації 3.1 Здійснювати опитування респондентів у онлайн та усній формах з метою вирішення управлінської проблеми в процесі встановлення зв’язків з громадськістю 3.2 Готувати прес-релізи з презентацією заходу чи події соціальної сфери 4.1 Розробляти план PR-кампанії для просування проекту з метою вирішення соціальних проблем.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теорію масових комунікацій, основи соціології громадської думки, основи соціальних технологій та реклами. 2. Знати сутність та історію PR, основні види та методи. 3. Знати сутність, форми та базові моделі іміджмейкінгу. 4. Володіти основними методами соціологічних досліджень та аналітики.
Зміст навчальної дисципліни
1 Суть, зміст і принципи PR 2 Система управління PR у сфері соціальних та політичних відносин 3 Організація зв’язків зі ЗМІ та різноманітними колами громадськості в соціальній та політичній сфері 4 Процес планування PR-компаній в системі соціальних комунікацій 5 Технології іміджмейкінгу в соціальній та політичній сфері 6 Форми та моделі іміджмейкінгу. Технологічний інструментарій формування іміджу 7 Методи та інструменти управління особистісним іміджем 8 Зміст основних ПР-заходів та управління ПР-діяльністю 9 Комунікативні технології PR та іміджмейкінгу 10 Лобізм в PR-практиках та іміджмейкінгу 11 Спеціальні події в PR 12 Public Relations та робота з репутацією кампаній 13 Заняття від фахівців кампанії Reputation Capital Group 14 Заняття від фахівців кампанії Reputation Capital Group 15 Public Relations та іміджмейкінг як соціальні технології 16 Новітні інформаційно-комунікативні технології в PR-проектах та іміджмейкінгу 17 Інноваційний PR-інструментарій
Рекомендована та необхідна література
Бугрим В. В. Іміджологія/Іміджмейкінг: Навчальний посібник. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2014. - 250 с. – С.80-134. Горчакова В.Г. Имиджелогия. Теория и практика: учеб. пособие. – М.: Юнити-Дана, 2012. – 335 с. –С. 201-266. Іванов В.Ф., Бугрим В.В., Башук А.І. [та інші] Основи реклами і зв’язків із громадськістю: підручник / За ред. В.Ф.Іванова, В.В.Різуна. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2011. - 431 с. – С.287-350. Соколовський І., Потапова Д., Тєнін П. Валідизація методик вимірювання репутації на пострадянському просторі // Соціологія:теорія, методи, маркетинг 2021 (1). С. 82-105. Режим доступу: http://stmm.in.ua/archive/2021-1/5.php Соколовський І. Методы измерения репутации. Режим доступу: https://reputationcapital.blog/author/ivansokolovskyy/?lang=uk Королько В., Некрасова О. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. – К., 2009. – 831 с. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник. – К., 2011. – 464 с. – С.301-400.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
3 семестр 1. Відповіді на практичних заняттях РН1.1, РН1.2, РН2.1 – 25/15 балів 2. Контрольна робота РН1.1, РН1.2 – 25/15 балів 3. Перевірка завдань самостійної роботи, участь у групових проектах РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН4.1 – 25/15 балів 4. Виконання проекту РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН3.1 – 25/15 балів підсумкове оцінювання у формі заліку 4 семестр 1. активна робота на практичних заняттях: РН1.1, РН1.2, РН2.1 – 20/12 балів 2. написання розгорнутого есе РН1.1, РН1.2: – 10/ 6 балів 3. виконання тесту РН1.1, РН1.2: – 10/ 6 балів 4. виконання контрольної роботи: РН1.1, РН1.2, РН2, РН4 – 10/ 6 балів 5. виконання та презентація результатів аналітичного проектного завдання: РН3, РН4 – 10/6 балів підсумкове оцінювання 4 семестру: письмовий іспит РН 1.1,2.1,1.2 (білет містить два питання) – 40 балів (20 максимальних балів або 12 мінімальних балів за кожне питання білету). Мінімальний бал успішного складання (отримання загальної позитивної оцінки) іспиту – 24 бали.
Мова викладання
українська