Міжнародний маркетинг

Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний маркетинг
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати та оволодіти теоретичними знаннями про принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом; аналіз проблем та стану стимулювання збуту, його методи; пропаганда (паблік рілейшнз); аргументацію маркетингової політики просування товару; аналіз та вибір комплексу маркетингу (концепція "4Р", “7Р”, “12Р”); організаційні форми маркетингу. Вміти на підставі маркетингового аналізу орієнтувати діяльність підприємства (організації) на задоволення потреб та побажань споживачів і одночасно – отримання високих прибутків; розробляти та реалізовувати маркетингові стратегії охоплення ринку; проводити ефективний маркетингові цінові стратегії; ефективно використовувати базові стратегії зростання фірми. Отримати базові комунікативні навички ведення переговорів, співбесід, інтерв’ю; реалізація заходів стимулювання збуту, пропаганда, особистий продаж. Автономність і відповідальність аналізувати та оцінювати маркетинговий зміст товару; особливості послуги як товару.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання теоретичних основ маркетингу, зокрема специфічних методів міжнародного та крос культурного маркетингу. 2. Загальні принципи досліджень ринку та правила використання маркетингового інструментарію. 3. Володіння навичками аналітичного дослідження та аналізу. 4. Володіння англійською мовою.
Зміст навчальної дисципліни
1. Маркетинг у глобальному бізнес-середовищі. 2. Система маркетингу. 3. Маркетингові дослідження. 4. Формування товарної політики. 5. Маркетингова цінова політика. 6. Маркетингова політика просування товару. 7. Міжнародне співробітництво в сфері маркетингової політики.
Рекомендована та необхідна література
1. Міжнародний бізнес: підручник, 3-ге видання, доп. та перероб. // За заг. ред. Вергуна В. А. – К.: “ВАДЕКС”, 2014. – 872 с. 2. Chris Anderson The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More – Hyperion, 2006. 3. Albert Blankenship, George Breen, Alan Dutka - Albert Blankenship, George Breen, Alan Dutka - McGraw-Hill; 2 edition, 1998. 4. George Belch, Michael Belch - Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. - McGraw-Hill/Irwin; 9 edition, 2011. 5. Alexander Osterwalder - Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers - OSF; 1st edition, 2009. 6. Henry Mintzberg - Managing. - Berrett-Koehler Publishers, Inc., San Francisco, 2009. 7. Daniel H. Pink - Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us -Penguin Group USA, 2011 -- 260 pages.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, вирішення практичних кейсів, виконання завдань самостійної роботи; виконання групових case-study
Методи та критерії оцінювання
1. Виступи на семінарських заняттях, виконання практичних та індивідуальних завдань, тест, опитування, дискурс: до 50 балів. 2. Модульна контрольна робота: до 10 балів. 3. Іспит: до 40 балів.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни