Міжнародний бізнес

Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний бізнес
Код дисципліни
ОК 07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати суть понять «міжнародний бізнес», «менеджмент», «маркетинг», «фінанси» , «експортно-імпортні операції»; структуру міжнародного бізнесу, міжнародних фінансів, міжнародної торгівлі; види міжнародного бізнесу, критерії для поділу бізнесу: за формою прояву, сферою діяльності. Вміти визначити, систематизувати фактори міжнародного бізнесу в різних країнах і проблеми їх взаємодії; інтегрувати стратегічне планування в діяльності ТНК і стратегічні профілі їх діяльності - етноцентризм, поліцентризм, регіоцентризм, геоцентризм; зробити всебічний аналіз обраного об'єкта дослідження і отримати загальне уявлення про сутність такої складної категорії, як міжнародний бізнес. Оволодіти навичками вивчення економічних теорій та їх практичного аналізу на відповідність основним тенденціям сучасного розвитку міжнародного бізнесу. Готовність спілкуватися усно і письмово англійською та іншими іноземними мовами для вирішення завдань професійної діяльності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ економічних теорій, фінансових теорій, міжнародні економічні, міжнародні відносини і світова політика. 2. Уміння аналізувати основні підходи до системи міжнародних економічних відносин та світовій економіці. 3. Мати базові навички для виявлення перешкод і проблем, які можуть виникнути через відмінності в управлінні бізнесом в різних країнах. 4. Знання англійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ Тема 1. Генеза і сутність міжнародного бізнесу Тема 2. Основні інструменти з міжнародного бізнесу і як їх використовувати
Рекомендована та необхідна література
1. Boddewyn, J. J., & Brewer, T. L. 1994. International-business political behavior: New theoretical directions. Academy of Management Review, 19(1): 119–143. 2. Castells, M. 2002. The internet galaxy: Reflections on the internet, business, and society. Oxford: Oxford University Press. 3. Charles W.L. Hill, G.Tomas M. Hult. 2019 International Business. Competing in the Global Marketplace, 12 Edition. - N.Y.: Mc. Graw Hill, - 675p. 4. Cuervo-Cazurra, A. (Ed). 2017. State-owned Multinationals: Governments in global business. Cham: Palgrave Macmillan. 5. Allison, G. 2017. Destined for war: Can America and China escape Thucydides's trap?. New York: Houghton Mifflin Harcourt. 6. Cui, L., Hu, H. W., Li, S., & Meyer, K. E. 2018. Corporate political connections in global strategy. Global Strategy Journal, 8(3): 379–398. 7. Ferdinand, P. 2016. Westward ho – The China dream and ‘one belt, one road’: Chinese foreign policy under Xi Jinping. International Affairs, 92(4): 941–957.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, індивідуальна робота (підкреслено в навчальній програмі), перегляд фрагментів навчальних документальних фільмів, дискурс
Методи та критерії оцінювання
1. Виступи на семінарських заняттях, завдання для індивідуальної роботи, розгляд гіпотетичних міждержавних суперечок (формат судового спору), аналіз спору в форматі кейс-стаді: до 32 балів. 2. Виконання творчих аналітично-розрахункових робіт/кейс-стаді/дискурс: до 10 балів. 3. Модульні контрольні роботи: до 18 балів. 4. Іспит: до 40 балів.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни