Соціологія телебачення та Інтернету
Освітня програма: Соціологія
Структурний підрозділ: Факультет соціології
Назва дисципліни
Соціологія телебачення та Інтернету
Код дисципліни
ВБ6.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1.1 Знати історію ставлення та специфіку розвитку ЗМІ.
1.2 Знати основні медіа-теорії, їх класифікації.
2.1 Вміти застосовувати різні методи досліджень засобів масової інформації.
2.2 Вміти проводити дослідження контенту ЗМІ.
2.3 Вміти наповнювати та підтримувати публічні сторінки у соціальних медіа (SMM).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати методи збору соціологічної інформації.
2. Вміти працювати з комп’ютером.
3. Володіти навичками програмування соціологічного дослідження.
4. Знати вибіркові методи соціологічних досліджень.
Зміст навчальної дисципліни
1. Соціальна історія та специфіка розвитку медіа.
2. Класифікація медіа-теорій.
3. Особливості та методи досліджень засобів масової інформації.
4. Особливості дослідження контенту ЗМІ.
5. Наповнення та підтримка публічних сторінок у соціальних мережах.
Рекомендована та необхідна література
1. Jonathan Obar, Steven Wildman. Social Media Definition and the Governance Challenge - An Introduction to the Special Issue. — Rochester, NY: Social Science Research Network, 2015-07-22.
2. Noelle-Neumann, E. (1984). The Spiral of Silence: Public Opinion - Our Social Skin. Chicago: University of Chicago Press.
3. Flaxman, Seth; Goel, Sharad; Rao, Justin M. (2016). "Filter Bubbles, Echo Chambers, and Online News Consumption". Public Opinion Quarterly.
5. McCombs, Maxwell E.; Donald L. Shaw (1972). "The Agenda-Setting Function of Mass Media". Public Opinion Quarterly. 36
6. Robert M. Entman, Framing: Toward Clarification of a Fractured Paradigm, Journal of Communication, Volume 43, Issue 4, December 1993, Pages 51–58,
7.Іванов В.Ф. Соціологія масової комунікації: Навч. посіб. – Черкаси: Вид-во ЧДУ, 2003. – 193 с.
8. Квіт С. Масові комунікації: Підручник. – К.: Вид. дім «Києво- Могилянська академія», 2008. – 206 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Есе РН1.1, РН1.2 – 30 балів/24 бали
2. Підсумкова контрольна робота з тем 1-3 РН1.1, РН1.2, РН2.1 – 10 балів/ 6 балів
3. Захист групового дослідницького проекту РН2.2, РН2.3 – 60 балів/30 балів
підсумкове оцінювання – залік
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Єлєна
Валеріївна
Ковальська
Кафедра методології та методів соціологічних досліджень
Факультет соціології
Факультет соціології
Тетяна
Євгенівна
Нікітіна
Кафедра методології та методів соціологічних досліджень
Факультет соціології
Факультет соціології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра методології та методів соціологічних досліджень
Факультет соціології
Кафедра методології та методів соціологічних досліджень
Факультет соціології