Основи фiзиконеорганiчної хiмiї

Освітня програма: Хімія (Магістр)

Структурний підрозділ: Хімічний факультет

Назва дисципліни
Основи фiзиконеорганiчної хiмiї
Код дисципліни
ВБ.3.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р2. Глибоко розуміти основні факти, концепції, принципи теорії, що стосуються предметної області, опанованої у ході магістерської програми, використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем, а також проведення досліджень з відповідного напряму хімії. Р3. Застосовувати отримані знання і розуміння для вирішення нових якісних та кількісних задач хімії. Р9. Збирати, оцінювати та аналізувати дані, необхідні для розв’язання складних задач хімії, використовуючи відповідні методи та інструменти роботи з даними. Р13. Аналізувати наукові проблеми та пропонувати їх вирішення на абстрактному рівні шляхом декомпозиції їх на складові, які можна дослідити окремо. Р14. Інтерпретувати експериментально отримані дані та співвідносити їх з відповідними теоріями в хімії.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Мати знання про фізичні (магнітні, спектральні, люмінесцентні, електропровідні) і хімічні (реакційну здатність, каталітичні, сорбційні) властивості речовин, термодинаміку хімічних процесів, основні методи синтезу хімічних речовин. Вміти володіти теоретичними основами, практичними навичками та прийомами фізико-неорганічної хімії.
Зміст навчальної дисципліни
Предмет навчальної дисципліни «Основи фізико-неорганічної хімії» містить відомості про підходи до одержання хімічних речовин і композитів з прогнозованими та контрольованими фізичними і фізико-хімічними властивостями, а також процесів за участю таких речовин.
Рекомендована та необхідна література
1. B. Kesanli, W. Lin, Chiral porous coordination networks: rational design and applications in enantioselective processes, Coordination Chemistry Reviews 246 (2003) 305–326 2. B. Moulton, M. J. Zaworotko Coordination polymers: toward functional transition metal sustained materials and supermolecules, Current Opinion in Solid State and Materials Science 6 (2002) 117–123 3. J. J. Perry IV, J. A. Perman, M. J. Zaworotko Design and synthesis of metal–organic frameworks using metal–organic polyhedra as supermolecular building blocks, Chem. Soc. Rev., 2009, 38, 1400–1417 4. C. Janiak, Engineering coordination polymers towards applications, Dalton Trans., 2003, 2781 – 2804 5. S. Kitagawa, R. Kitaura, S. Noro, Functional Porous Coordination Polymers, Angew. Chem. Int. Ed. 2004, 43, 2334 –2375 6. R. E. Morris, P. S. Wheatley, Gas Storage in Nanoporous Materials, Angew. Chem. Int. Ed. 2008, 47, 4966 – 4981
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції (із застосуванням комп'ютерних презентацій), практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Письмові тематичні контрольні роботи(2) – 40 балів 2. Презентації рефератів (самостійна робота (2) – 20 балів 3. Підсумкове оцінювання – письмовий іспит – 40 балів Умови допуску до підсумкового екзамену: сумарна кількість балів за формами поточного контролю (1,2) не менше 36.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

РОСТИСЛАВ ДМИТРОВИЧ ЛАМПЕКА
Кафедра неорганічної хімії
Хімічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра неорганічної хімії
Хімічний факультет