Основи психосемантики

Освітня програма: Практична психологія ОС бакалавр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Основи психосемантики
Код дисципліни
ОК 11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати основні сфери діяльності практичного психолога, етичні принципи проведення прикладних психосемантичних досліджень, головні підходи до аналізу, дослідницької інформації, методологію, технології та методи прикладних психосемантичних досліджень, методи обробки та інтерпретації результатів психосемантичних досліджень. Вміти збирати, аналізувати та пояснювати дослідницьку інформацію, адекватно застосовувати номотетичні та ідеографічні методи психосемантичних досліджень.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи загальної психології, методологію та провідні напрями сучасної психології. 2. Вміти планувати та проводити психологічні дослідження, розробляти дослідницький та психодіагностичний інструментарій. 3. Володіти елементарними навичками використання дослідницьких принципів, стратегій та методів в психологічній практиці.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Вступ до психосемантики. Предмет, завдання та історія розвитку психосемантики. Семантичний диференціал: метод, методики, техніки та процедура. Змістовий модуль 2. Репертуарні решітки: метод, методики, техніки та процедура. Організація, підготовка та проведення психосемантичних досліджень. Загальний обсяг год., в тому числі: Лекцій – 10 год. Семінари – 4 год. Самостійна робота - 76 год.
Рекомендована та необхідна література
Соснюк О. П. Психосемантична інтерпретація візуальних образів в прикладних дослідженнях / О. П. Соснюк // Наука і освіта, № 9/SVX (Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції), Одеса. – 2012. – С. 201-205. Соснюк О. П. Психосемантичний аналіз особливостей уявлень молоді про інноваційні бренди / О. П. Соснюк // Український психологічний журнал, К., 2018. – №4 (10). – С. 143–155. Соснюк О. П., Власюк, І. Ю. Психосемантичні особливості сприймання анімаційної реклами молодіжною цільовою аудиторією / О.П. Соснюк, І. Ю. Власюк // Український психологічний журнал. – 2020. – № 1(13) – С. 188-208.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Доповіді, тести, бліц-опитування, творчі завдання, презентації, аналіз Case Study, виконання розробки проекту прикладного психосемантичного дослідження. Завдання для самостійної роботи здаються і оцінюються до початку сесії у другому семестрі. За результатами оцінюється рівень володіння навичками практичної та дослідницької роботи студентів. По завершенню навчання проводиться диференційований залік у письмовій формі, за результатами якого формується підсумкова оцінка.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олег Петрович Соснюк
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології