Фундаментальна фахова підготовка з медіапродюсування
Освітня програма: Медіапродюсування
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
Назва дисципліни
Фундаментальна фахова підготовка з медіапродюсування
Код дисципліни
061 "Журналістика"
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Знати специфіку креативних індустрій,
продукттв і медіапродюсування,
продюсерських професій і засад
діяльності медіапродюсера,
володіння відповідними поняттями. Вміти формувати маркетинговий
комплекс, стратегії та бюджет
медіапроєктів, готувати проєктні
заявки, складати звіти за
проєктами, вимірювати їхню
ефективність.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для опанування дисципліни студент повинен:
знати специфіку та організаційну структуру медіасфери, цілі та завдання різних типів
медіа, особливості їхніх цільових авдиторій;
розуміти суть управління медіадіяльністю;
володіти первинними навичками креативної роботи, використання комунікаційних
технологій;
уміти оволодівати сучасними знаннями та розвиватися відповідно обраному фаху,
розвивати технологічну та ділову культуру, створювати власні надбання.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Фундаментальна фахова підготовка з медіапродюсування»
започатковує спеціалізовану підготовку майбутніх фахівців, мотивованих до саморозвитку,
фахових та особистісних досягнень в обраній сфері діяльності, здатних раціонально сприймати
інтелектуальні, креативні, організаційні та етичні виклики, застосовувати здобуті знання та
навички для розв’язання завдань і проблем. Діяльність медіапродюсера поєднує креативні та
організаційні функції: генерування ідей, забезпечення їх перетворення на концепції та плани,
формування команди та організування їхньої роботи, залучення інвестицій та забезпечення
правового захисту проєкту задля досягнення його цілей – проблематика, що об’єднує різні
форми роботи студентів.
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України «Про інвестиційну діяльність»No1560-12від 09.11.2013[Електронний
ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1560-12
2. Біла К.О. Чинники інвестиційної орієнтації розвитку фінансового ринку в умовах кризи//
Економічний простір: Збірник наукових праць. – № 25. – 2009
3. Бланк І.О., Інвестиційний менеджмент: підручник/ І.О. Бланк, Н.М. Гуляєва. – К.: Київ.
нац. торг.-екон. ун-т, 2003. – 398 с.
Бурбело О.А. Репутація компаній: управління і захист : монографія / О. А. Бурбело, Д. В.
Солоха, А. М. Зінченко. — Луганськ : Янтар, 2009. — 104 с.
4. Кокс Джефф, Голдратт Еліяху Мета. Процес безперервного вдосконалення. – К.: Наш
формат, 2019. – 448.
5. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового /
Філіпп Котлер, Герман Катарджая, Іван Сетьяван : пер. з англ. К.Куницька, О. Замаєва. –
К.: КМ-Букс, 2019. – 224 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, практичні
заняття, самостійна
робота
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студентів відбувається за модульно-рейтинговою системою. Впродовж
двох семестрів 43 % навантаження відведено на авдиторне навчання, 57 % на самостійну
роботу. Кожен семестр завершується іспитом. За семестр студент максимально може набрати
100 балів, рекомендований мінімум – 48 балів, критично-розрахунковий мінімум – 40 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни