Стратегія збереження біорізноманіття
Освітня програма: БІОЛОГІЯ (магістр) ЗАОЧНА
Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
            Назва дисципліни
        
        
            Стратегія збереження біорізноманіття
        
    
            Код дисципліни
        
        
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР4. Розв'язувати складні задачі в галузі біології, генерувати та оцінювати ідеї. 
ПР10. Представляти результати наукової роботи письмово (у вигляді звіту, наукових публікацій тощо) та усно (у формі доповідей та захисту звіту) з використанням сучасних технологій, аргументувати свою позицію в науковій дискусії. 
ПР12. Використовувати інноваційні підходи для розв'язання складних задач біології за невизначених умов і вимог.  
ПР27. Вміти використовувати існуючі, розробляти та впроваджувати нові методи досліджень та технології для розв'язання конкретної науково-теоретичної та/або прикладної задачі з ботаніки, фізіології та екології рослин. 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Заочна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1. Успішне опанування дисциплін "Фізіологія рослин", "Екологічний маркетинг", "Біохімія", "Безпека виробництв та охорона праці в екологічній діяльності"; знання основ морфології, анатомії, фізіології рослин, фітоценології, екології, флорології в рамках нормативних, спеціальних дисциплін та польових практик, що викладались в попередні роки навчання. 
2. Вміння самостійно застосовувати знання з екології та фізіології, мікробіології та ін. дисциплін, виконувати лабораторні та практичні роботи, працювати з науково-методичною літературою; вміння ідентифікувати ботанічні об'єкти в об'ємі, що визначений нормативними та спеціальними дисциплінами, що викладались у попередні роки навчання. 
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна висвітлює основні поняття та принципи екологічного ризику, екологічної безпеки, екологічної оцінки, екологічної експертизи, екологічного аудиту, екологічного страхування; формує комплекс знань про джерела і прояви сучасної екологічної кризи, шляхи подолання, перспективи взаємодії економічних, політичних, державно-правових, технічних та інш. заходів, про природні умови та ресурси, економічну оцінку природних ресурсів, ефективність природоохоронних заходів, основні поняття сталого розвитку; поглиблює почуття відповідальності за стан довкілля, усвідомлення людини як частки природи; її місце у системі інших біологічних дисциплін узгоджується з поняттям про збереження окремих видів рослин, фітоценозів та екосистем у цілому як матеріалу для різносторонніх біологічних досліджень та сталого розвитку природи і суспільства. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
             1. Андрієнко Т.Л., Онищенко В.А., Клєстов М.Л., Прядко О.І., Арап Р.Я. Система категорій  природно-заповідного фонду України та питання її оптимізації. — Київ: Фітосоціоцентр, 2001.  60с. 
2. Екологічний менеджмент: Навчальний посібник / за ред. В.Ф.Семенова, О.Л.Михайлюк. – К.: Знання, 2006. – 366с. 
3. Екологічна безпека – запорука сталого розвитку України. Студії з україністики / М.М.Мусієнко.  — К.:Либідь, 2004. – С.294-313. 
4. Екологічне право України / за ред. А.П. Гетьмана і М.В. Шульги. – Х. : Право, 2005. – 384 с. 
5. Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» // Відомості Верховної  Ради України (ВВР). — 1991. – No 41. – С.546. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, лабораторні роботи, самостійна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            - семестрове оцінювання: 
1. Контрольна робота з 1-ї теми (дистанційно): РН 1.1-2.3 – 14 балів/7 балів. 
2. Оцінювання виконання лабораторних робіт з 1-ї теми: PH 2.1-2.3 – 10 балів/5 балів. 
3. Контрольна з 2-ї теми (дистанційно): РН 1.1- 2.3 – 16 балів/8 балів. 
4. Оцінювання виконання лабораторних робіт з 2-ї теми: PH 2.1-2.3 – 10 балів/5 балів. 
5. Презентації/доповіді: РН 3.1, 4.1 – 10 балів/5 балів. 
- підсумкове оцінювання: 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українською
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Вікторія 
                            Назарівна
                            Белава
                        
                        
                            Кафедра Біології рослин  
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
                    Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
 
                    
                            Оксана
                            Василівна 
                            Тищенко
                        
                        
                            Кафедра Біології рослин  
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
                    Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра Біології рослин 
                    
                    
                        Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
                    
                
                        Кафедра Біології рослин 
                    
                    
                        Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”