Психологія творчості та методи дослідження особистості: тренінг

Освітня програма: Практична психологія ОС магістр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Психологія творчості та методи дослідження особистості: тренінг
Код дисципліни
ОК.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Етичні принципи, головні підходи та парадигми дослідження творчості Методи дослідження творчості Структуру, зміст творчої діяльності, особистості Розробляти програми дослідження творчості Адекватно застосовувати методи психодіагностики в різних методологічних традиціях Здійснювати організацію, підготовку та проведення психодіагностики творчості Здійснювати організацію, підготовку та проведення психодіагностики творчості Залучати помічників до проведення психодіагностичних процедур творчості Розробляти авторський інструментарій для проведення психодіагностики творчості
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи, методологію та провідні напрями дослідження діяльності та особистості. 2. Вміти використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження, аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації, організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 3. Володіти елементарними навичками планування, організації та проведення психологічної діагностики діяльності та особистості; знаннями принципів, стратегій та методів психодіагностичної роботи
Зміст навчальної дисципліни
МОДУЛЬ 1. Теоретико-методологічні основи трактування творчості. Вступ. Тема 1 Предмет, завдання, історія розвитку та основні напрями психодіагностики творчості Тема 2. Психологічна структура творчого процесу та методи діагностики Тема 3. Проблема видів творчої діяльності та методи діагностики МОДУЛЬ 2. Психологія суб’єкта творчості. Тема 4. Психологія творчості та креативності Тема 5. Психологія мислення та розв’язування творчих задач і проблем
Рекомендована та необхідна література
1. Дроздова М. А. Психологія творчості: навч. пос. – Чернігів: Видавець Лозовий В. М. , 2012. – 248 с. 2. Клименко В. В. Психологія творчості: навч. пос. – К., 2006. – 479 с. 3. Коваленко А. Б. Психологія розуміння. К., геопринт, 1999. 184 с. 4. Роменець В. А. Психологія творчості: навч. пос. К.: Либідь, 2001. 286 с. 5. Творча діяльність в ускладнених умовах: посібник. В. О. Моляко, А. Б. Коваленко та ін. К., 2007. 308 с. 6. Туриніна О. Л. Психологія творчості : навч. посібник К., МАУП, 2007. 160 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, інтерактивні комунікації, групова взаємодія, спільне вирішення кейсів, парне навчання, самостійна робота студента
Методи та критерії оцінювання
Індивідуальні виступи на семінарських заняттях, підготовка кейсів в груповій роботі, індивідуальне творче завдання, іспит Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Марія Олександрівна Нестерова
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти