Клінічна психофармакологія та діагностика

Освітня програма: Практична психологія ОС магістр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Клінічна психофармакологія та діагностика
Код дисципліни
ОК.15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати зміст базових категорій клінічної психофармакології та діагностики, основні принципи роботи психолога з пацієнтами різних нозологій та різного; закономірності порушень вищих психічних функцій, психологічну структуру проведення психологічного експерименту в клініці; базові навички ведення клінічної бесіди. Брати участь у обговореннях щодо особливостей реабілітаційних підходів в клініці. Вільно володіти навичками критичного оцінювання власних результатів роботи
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати: зміст базових категорії психодіагностики, зміст категорій клінічної психодіагностики, основні принципи роботи психолога з пацієнтами різних нозологій та різного віку, закономірності порушень вищих психічних функцій, психологічну структуру проведення психологічного експерименту в клініці. вміти: грамотно використовувати знання про структуру, форми, рівні прояву, закономірності механізмів порушення когнітивної діяльності та особистості внаслідок того чи іншого захворювання, в професійному психологічному тезаурусі.
Зміст навчальної дисципліни
ЗМІСТОВИЙ Модуль 1. Методологічні аспекти клінічної психодіагностики. Тема 1. Методи дослідження в клінічній психодіагностиці Тема 2. Сучасні проблеми клінічної психодіагностики ЗМІСТОВИЙ Модуль 2. Діагностика психологічних особливостей пацієнтів з різними захворюваннями. Тема 3. Особистість і хвороба Тема 4. Психофармакологія
Рекомендована та необхідна література
1. Клінічна психологія: методичні рекомендації до проведення ... Вітенко І.С. Медична психологія:[Підручник] / І.С.Вітенко. – К.: Здоров'я,. 2007. – 208 с. 2. Клінічна психологія. Словник-довідник (“Академвидав”). Діденко C. В. Рік видання – 2012. 320 с. 3. Dean C. E. Psychopharmacology: A house divided. Prog. Neuropsychopharmacol. Biol. Psychiatry. 2011; 35 (1): 1–10. doi: 10.1016/j.pnpbp.2010.08.028. 4. Hamani C., Holtzheimer P., Lozano A. M., Mayberg H. (editors). Neuromodulation in Psychiatry, First Edition. John Wiley & Sons, Ltd., 2016. 482 p. 5. Nahum M., Lee H., Merzenich M. M. Principles of neuroplasticity-based rehabilitation. Prog. Brain Res. 2013; 207: 141–171. doi: 10.1016/B978-0-444-63327-9.00009-6.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота студента
Методи та критерії оцінювання
Реферат, тестова контрольна робота з відкритими відповідями, звіт по практичній роботі, залік Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного контролю сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: залік. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на заліку максимально 40 балів, до яких додаються бали, отримані під час практичних (семінарських) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка, отримана під час заліку, не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: зараховано - 90-100, зараховано - 75-89, зараховано - 60-74, не зараховано - 0-59.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни