Публічне адміністрування наукової діяльності

Освітня програма: Право. Доктор філософії.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
Публічне адміністрування наукової діяльності
Код дисципліни
ВК 2.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Третій
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
дати сучасні знання про сутність публічного адміністрування наукової діяльності, а саме його зміст, форми та послідовність реалізації
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувач має знати: природу наукової діяльності зміст, процедуру та особливості здійснення публічного адміністрування щодо такої діяльності, субʼєктів публічного адміністрування, інструменти, які вони застосовують щодо інших учасників наукової діяльності. Здобувач має вміти: результативно застосовувати у науковій та освітній діяльності знання про публічне адміністрування наукової діяльності, положення законодавство про таке адміністрування.
Зміст навчальної дисципліни
В межах навчальної дисципліни досліджується поняття наукової діяльності та її форми, зміст, суб’єкти, інструменти та процедури публічного адміністрування наукової діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1.Адміністративне право : навчально-методичний посібник / С.В. Ківалова та ін. Одеса : Фенікс, 2019. 136 с. 2.Bila-Tiunova L., Neugodnikov A., Danylenko Y. The problems of public administration in the sphere of healthcare in Ukraine. International Journal of Applied Exercise Physiology (IJAEP). 2019. Vol. 8. № 2.1. P. 516-523. 3. Публічне адміністрування: електронний навчальний посібник / В.М. Нагаєв. – Х.: ХНАУ, 2018. – 278 с. 4. Бінько І. Публічне управління та публічне адміністрування: співвідношення понять. Вісник АПСВТ, 2020, № 3-4. С.41-47. 5. Біоус-Осінь, Т. Публічне адміністрування у сфері наукової діяльності. Знання європейського права, (3), 2021. С. 57-60.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні та семінарські заняття проводяться з використанням методу колоквіуму, дискусійні обговорення, case study, тести, есе, розв’язання правової задачі, виконання індивідуальних завдань.
Методи та критерії оцінювання
Для визначення рівня засвоєння навчального матеріалу використовують поточний та підсумковий контроль. Методи оцінювання – вид діяльності здобувача, за яким буде оцінюватися рівень досягнення результатів навчання та критерії оцінювання доводяться до відома здобувачів перед початком вивчення дисципліни викладачем, який веде семінарські заняття. При поточному контролі оцінці підлягають рівні «Знання», «Розуміння», «Застосування», «Аналіз»/»Синтез»/»Оцінка». Воно включає тематичне оцінювання і модульний контроль. Максимальна кількість балів, яку у сукупності може набрати здобувач при поточному контроліі – 40, при підсумковому – 60. Підсумкова оцінка з дисципліни виставляється за 100-бальною шкалою (за шкалою оцінювання ECTS) та національною шкалою.
Мова викладання
українська