Географічні передумови та організація природо-орієнтованої рекреації та екотуризму

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Географічні передумови та організація природо-орієнтованої рекреації та екотуризму
Код дисципліни
ВК.1.2.3.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Р01 Застосовувати набуті та володіти теоретичними знаннями й практичними навичками для дослідження природно- і суспільнотериторіальних систем на різних рівнях просторової організації та вміти аналізувати особливості природних та суспільних процесів у географічні оболонці Р11 Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні та геоекологічні наслідки реалізації уавлінських рішень у сфері природокористування, міського та регіонального розвитку, зокрема, в галузі рекреації та туризму, рекреаційного природокористування. Р15. Самостійно оцінювати ключові тренди розвитку природно- і суспільно-географічних процесів для формування нових напрямів наукових досліджень
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування дисциплін освітньо-наукової програми «Географія рек-реації та туризму» освітнього рівня магістр. Зокрема «Управління розвитком рекреації та туризму: територіальне планування, рекреаційний благоустрій та зонінг», «Теорія та практика рекреаційного природокористування: структура, система нормативного регулювання та моніторинг", «Рекреаційна географія: парадигми та вектори розвитку» та ін. 2. Знання і розуміння фахової географічної предметної області і професії. Здат-ність до використання у професійній діяльності існуючих загальних та спеціаль-них географічних теоретичних моделей та практик.
Зміст навчальної дисципліни
дана навчальна дисципліна присвячена присвячена поглибленому вивченню теоретико-методологічних основ природо-орієнтованої рекреації та екологічного туризму, зокрема їх функціонування та формування тенденцій в рамках парадигми сталого розвитку. При вивченні дисципліни особлива увага звертається на формування важ-ливих професійних компетенцій фахівця з рекреації – здатність планувати, прое-ктувати, організовувати та здійснювати збалансовану рекреаційну та туристську діяльність.
Рекомендована та необхідна література
1. Дмитрук О.Ю., Дмитрук С.В. Екотуризм: Навч.посібн. К.: Альтерп-рес, 2009. 358 с. 2. Аріон О.В., Мотузенко О.А. Екологічний туризм: сучасні тенденції і перспективи розвитку. Культура народов Причерноморья. 2002, № 34 (листопад). с.61-64 3. Мотузенко О.О., Аріон О.В. Екологізація туристичної діяльності і екологічний туризм: перспективи розвитку// Україна та глобальні процеси: геог-рафічний вимір: Збірник наукових праць. Київ-Луцьк: Ред.-вид.підр. „Вежа” Т.1., 2000. 4. Туризм і довкілля. Сер. „Питання та відповіді”, №3. Рада Європи та Об’єднання громадян Товариство „Зелена Україна” Національного екологічно-го центру України, червень, 1999.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, екзамен
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Василівна Аріон
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет