Історія психології

Освітня програма: Практична психологія ОС бакалавр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Історія психології
Код дисципліни
ОК 05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: предмет, завдання та методологію курсу «Історія психології», її місце в системі навчальних дисциплін.Знати: періодизацію історії психології, характеристику кожного з етапів, особливості сучасного стану розвитку уявлень про психіку. Знати: основні наукові проблеми історії психології, представників та їх погляди на природу душі. Вміти досліджувати та робити висновки щодо змісту психологічних ідей, концепцій, доктрин; аналізувати особливості становлення психологічних вчень. Аналізувати інформацію з першоджерел, оцінювати її з точки зору наступності та новизни, використовувати сучасні інформаційні технології при характеристиці еволюції поглядів на психічні явища.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати культурні та історичні особливості становлення періодів історичного розвитку людства, зокрема розрізняти епохи «Античності», «Середньовіччя», «Відродження», «Просвітництва», XIX та XX століть. Знати визначних особистостей певного історичного етапу. 2. Володіння навичками сприйняття та аналізу психологічних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Розвиток психології (донауковий період - серед. ХІХ ст.). Змістовий модуль 2. Основні психологічні школи та їх еволюція у ХХ ст. Загальний обсяг 90 год., в тому числі: Лекції – 10 год. Семінарські заняття – 4 год. Самостійна робота - 76 год.
Рекомендована та необхідна література
1. Євченко І. М., Маслюк А. М. Історія психології: філософський період. – 2-ге вид., стереотип. / І. М. Євченко, А. М. Маслюк. – Кам’янець-Подільський: Рута, 2019. – 252 с. 2.Роменець В. А., Маноха І. П. Історія психології XX століття: навч. посібник / вст. ст. В. О. Татенка, Т. М. Титаренко. Вид. 2-ге, стереотип. – К.: Либідь, 2003. – 992 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота студента.
Методи та критерії оцінювання
Експрес опитування, іспит, доповіді, наукова робота, модульна контрольна робота. - семестрові форми оцінювання: 1. Експрес опитування – від 1 до 5 балів. 2. Доповіді та наукові роботи – від 1 до 10 балів. 3. Дві модульні контрольні роботи – від 1 до 25 балів за кожну. Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами оцінювання складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Передбачені форми семестрового оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: письмовий іспит. Максимальна підсумкова оцінка за цю дисципліну може становити 100 балів. .
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Андрій Миколайович Маслюк
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти