Маркетинг

Освітня програма: БІОЛОГІЯ (бакалавр) ЗАОЧНА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Результатом навчання є опанування знаннями щодо суті та змісту маркетингу як теорії і практики прийняття управлінських рішень відносно всіх аспектів ринково-продуктової діяльності суб'єктів господарювання, а також практичних навичок щодо виявлення ринкових проблем та можливостей, відбору цільових ринків, розробки стратегій ринкової діяльності, створення організаційних структур управління, розробки стратегічних планів і програм, підбору персоналу, оцінки ефективності управління тощо.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне вивчення базових економічних категорій.
Зміст навчальної дисципліни
Проірама навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів (по 1 змістовому модулі в кожному семестрі): 1. Змістовий модуль 1. «Теорія та практика управління бізнесом в сучасному ринковому середовищі», який присвячено розгляду суті концепції маркетингу, діагностиці ринкового стану компанії в сучасному бізнес-середовищі. Важливу увагу присвячено розкриттю специфіки прийняття управлінських рішень відносно ринкової та продуктової стратегій компанії. 2. Змістовий модуль 2. «Розробка маркетингових стратегій підприємства», який присвячено змісту та сутності етапів процесу формування маркетингової стратегії підприємства, її практичній реалізації, а також розробці маркетингового плану.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна Л.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.O. / За заг. ред. проф. Старостіної А.О. - К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. - 216 с. 2. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін. за ред. А.О. Старостиної. - К.: Знання, 2009. 3. Маркетинг: термінологічний словник /Старостіна А.О., Кочкіна Н.Ю., Журило В.В. та ін. / За заг. ред. проф. Старостіної А.О. - К.: «НВП «Інтерсервіс», 2017. - 154 с. 4. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / За ред. А.О. Старостіної. - К.: Знання, 2005, - 764с. - Європейський маркетинг). 5. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. - К.: ТОВ »Лазарит-Полііраф», 2012. - 480с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота РН 2.1 - 2.3 - 15 балів/ 9 балів 2. Модульна контрольна робота - РН 2.1-2.3 -15 балів/ 9 балів 3. Виконання домашніх завдань, участь у групових проектах - РН 1.2, 2.1 - 3.1 - 30 балів/ 18 балів 4. Виконання проекту - РН 3.1 - 20 балів /12 балів 5. Підсумкова контрольна робота РН 1.1-20 балів /12 балів Підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни