Системні методи менеджменту в міжнародному бізнесі

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Системні методи менеджменту в міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ОК 12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знання та уміння використовувати системні методи управління організаціями різних сфер діяльності, зокрема, в створенні на цієї основі корпоративних систем управління, які об'єднують всі елементі управлінської діяльності, а саме адміністративне, фінансове, виробниче, управління якістю, безпекою праці, інформаційною безпекою, управління персоналом, маркетингом тощо та забезпеченні ефективного їх функціонування
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основи організаційної побудови підприємств та методів їх управління, найбільш поширені організаційні структури, їх переваги та недоліки, особливості застосування, основні функції, які мають охоплювати відповідні організаційні утворення, основні законодавчі та інші регуляторні правила та норми функціонування підприємств включаючи міжнародні стандарти діяльності. Вміти аналізувати діяльність організаційних утворень та робити управлінські висновки в різних напрямках корпоративного управління з урахуванням національних умов та сталої міжнародної практики. Володіти елементарними навичками регулювання процесів корпоративного управління, застосування найбільш поширених статистичних та експертних методів аналізу процесів функціонування виробничих та сервісних організацій.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: - Еволюція менеджменту та зародження системного підходу; - Структура та властивості систем; - Методи аналізу та оптимізації систем; - Загальні принципи та структура; систем менеджменту; - Системи менеджменту якості як методологічна основа системного підходу; - Системи екологічного менеджменту та інші спеціалізовані системи менеджменту - Процеси в системах менеджменту та їх вдосконалення - Інтегровані корпоративні системи менеджменту
Рекомендована та необхідна література
Міжнародний бізнес: підруч. для студ. вищ. навч. закладів / В. А. Вергун, А. І. Кредісов та ін.. 3-е вид., доп. та перероб. – К. : ВАДЕКС, 2014. Новітні форми міжнародного бізнесу в умовах глобальних інституційних та технологічних змін: Монографія / Д.П. Расшивалов та ін.. – К..: ВАДЕКС, 2019 Герасимчук А. А.,Тимошенко А. А.,Шейко С. В. Філософські основи менеджменту і бізнесу: Курс лекцій.- К.: Вид-во Европ. Ун-ту Якубовский В.В. Системные методы менеджмента в международном бизнесе.- К.:Вадекс, 2014 Всеобщая история менеджмента/ И.И. Мазур, А. Г. Поршнев, В.Д. Шапиро, Є.М.Коротков, Р. Г. Ольдерогге.- М.: «Єлима».- 2006 Bertalanffy L. von/ General System Theory: Foundations, Development, Applications.- N.-Y. George Braziller.- 1968. Charles G. Gobb. From Quality to Business Excellence: A System Aproach to Management.: American Society for Quality. – 2003. – 248 c. Дафт Р. Менеджмент. 8-е изд./Пер. с англ.- СПб.: Питер, 2011.- 800.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 30 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (до 5 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 10 балів). Формою підсумкового контролю є іспит. Іспит проводиться письмово. Відповідь студента на іспиті оцінюється максимально в 40 балів
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин