Поведінкова економіка
Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Поведінкова економіка
Код дисципліни
ВБ1.4.1.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати поняття поведінкової економіки, поняття систем швидкого та повільного мислення, основні когнітивні ефекти в поведінковій економіці, поняття психологічної маніпуляції в бізнесі, основні напрями розвитку поведінкової економіки. Вміти застосовувати інструменти та методи поведінкової економіки, аналізувати поведінку людей при прийнятті рішень, аналізувати сучасні детермінанти та тенденції розвитку міжнародного бізнесу
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ міжнародного бізнесу, маркетингу, менеджменту, міжнародного маркетингу, міжнародного менеджменту. Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни:
1. Теоретичні основи поведінкової економіки
2. Основні когнітивні ефекти в поведінковій економіці
3. Основні напрями розвитку поведінкової економіки
Рекомендована та необхідна література
1. Аріелі Д. Передбачувана ірраціональність. – Видавництво Старого лева, 2018. – 296с.
2. Канеман Д. Мислиння швидке й повільне / Пер. з англ. Максим Яковлев. – 2-ге вид. – К.: Наш формат, 2018. – 480с.
3. Талер Р. Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення / Пер. з англ. Світлана Крикуненко. – К.: Наш формат, 2018. – 464с.
4. Талер Р., Санстейн К. Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір / Пер. з англ. Ольга Захарченко. – К.: Наш формат, 2017. – 312с.
5. Акерлоф Дж., Шиллер Р. Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором / пер. з англ. О. Герасимчук. – К.: Наш формат, 2017. – 272с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна – заліком.
Робота на семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 10 балів за семінар. Звіт щодо самостійної роботи студентів над окремими темами подається у формі презентацій і доповідей які оцінюються максимально до 10 бали. Обов’язковим для заліку є написання та презентація студентами есе на тему «Приклади використання когнітивних ефектів в діяльності міжнародних компаній», та Модульної роботи передбачених Робочою навчальною програмою, які оцінюється максимально в 15 балів кожна.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Вікторія
Андріївна
Крикун
Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин