Тренінг «Психологія конфлікту»

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Тренінг «Психологія конфлікту»
Код дисципліни
3.2.4(П2)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень. ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи. ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. ПРН 14. Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації. ПРН 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності. ПРН 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання менеджменту організацій та проблем адміністрування; основ управління проектами; основ макро- та мікроекономіки. 2. Вміння аналізувати причини та наслідки впливу соціальних, економічних, інформаційних, культурних умов на особистість; виявляти закономірності функціонування групи, аналізувати міжособистісну взаємодію, здійснювати прогностику управлінських рішень. 3. Володіти елементарними навичками прогнозування поведінки людини, варіативності міжособистісної комунікації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна належить до переліку вибіркових і спрямована на вивчення сучасних теорій конфлікту, технік отримання зворотного зв’язку та проведення ситуаційно-рольових ігор. Формує професійне мислення менеджера-управлінця, який вивчає психологічні підходи, що пояснюють перебіг управлінського конфлікту на різних стадіях його розвитку, що допомагає обирати способи й прийоми корекції особистістю свого ставлення до конфлікту і поведінки в ньому; технології урегулювання управлінських конфліктів.
Рекомендована та необхідна література
1. Ващенко І.В., Кляп М.І. (2013). Конфліктологія та теорія переговорів'. Навч. посіб. К.: Знання. 2. Ващенко И.В., Гиренко С.П., Хамалян Р.А., Антонова А.Г. (2001). Общая конфликтология'. Учеб. пос. Харьков: Оригинал. 3. Ващенко І.В. (2021). Психологія конфлікту. Методичні рекомендації. Кам’янець- Подільський: Видавець Ковальчук О.В.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інформаційно-традиційне з елементами проблемно-орієнтованого навчання: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично- розрахунковий мінімум - 20 балів для одержання допуску до заліку обов’язково виконати творче завдання підвищеної складності, яке оцінюється у 40 балів. Рекомендований мінімум для допуску до заліку - 36 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни