Інноваційно-інформаційна діяльність в туризмі
Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, заочна)
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Інноваційно-інформаційна діяльність в туризмі
Код дисципліни
ДВС.2.01.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1.1 Знати принципи, форми і методи
підприємницької діяльності в туризмі;
особливості спеціальної науковотехнічної, податкової і кредитнофінансової політики держави; форми
надання податкових пільг
організаціям, які здійснюють
інноваційну діяльність
1.2 Знати форми та методи
удосконалення амортизаційної
політики; форми та методи
формування сприятливого
інвестиційного клімату для залучення
вітчизняних та іноземних інвестицій у
туристську галузь.
2.1 Вміти лапідарно та науково
обґрунтовано характеризувати
сучасний стан інноваційного розвитку
туризму України; висвітлювати
головні відмінності регіонального
розвитку туризму держави
4.1 Прийняти і обґрунтувати рішення
щодо використання зарубіжного
досвіду використання інновацій в
туризмі для розвою вітчизняного
туризму
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Інноваційноінформаційна діяльність в туризмі» є складовою освітньо-професійної програми
підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань з
напряму підготовки 1401 – сфера обслуговування, спеціальності - 6.140103 –
туризм. Ця дисципліна є нормативною і викладається для студентів за
спеціалізацією 6.140103 - міжнародний туризм. Викладається у першому та
другому семестрах 1 року магістратури в обсязі – 13 год. (кредитів – 5), зокрема:
лекції – 6 год., практичні – 4 год. У курсі передбачено 2 змістових модулі та 2
модульні контрольні роботи. Завершується дисципліна – іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Про інноваційну діяльність: Закон України від 4 липня 2002 р. - №40-ІV [Електронний
ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/40-15
2. Економіка й організація інноваційної діяльності: підручник / Під ред. проф. О. І.
Волкова, проф. М. П. Денисенка. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 960 с.
3. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: монографія / За ред. С. М. Ілляшенка. –
Суми: ВТД «Університетська книга», 2008. – 615с.
4. Миронов Ю. Б. Особливості інноваційної діяльності в сфері туризму // Матеріали ІV
Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми формування та розвитку інноваційної
інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки (м. Львів, 18-19 травня 2017 р.)». –
Львів, 2017. – С.771-772.
5. Доценко М. С. Інновації в туризмі України // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції «Сучасні тенденції розвитку туризму». - Частина ІІ. – Миколаїв: ВП
«МФ КНУКІМ»,2015. – С.31-34.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: тести (на лекціях; по 20 балів), звіт (по практичній
роботі; 30 балів) та кейс-задача (на практичній роботі; 30 балів).
- семестрове оцінювання:
1. Тести - 40 балів/24 балів.
2. Звіт (по практичній роботі) - 30 балів/18 балів.
3. Кейс-задача – 30 балів / 18 балів
- підсумкове оцінювання (у формі екзамену/комплексного екзамену, диференційованого
заліку) вказується:
- іспит;
- максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом - 40 балів;
- для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзамен не може бути меншою 10
балів”
Студент не допускається до екзамену, якщо під час семестру набрав менше ніж 60 балів .
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ігор
Іванович
Винниченко
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Географічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Країнознавства та туризму
Географічний факультет