Бренд-менеджмент
Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій і адміністрування"
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Бренд-менеджмент
Код дисципліни
ВК 3.2.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного аконодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність.
ПРН7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті.
ПРН10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів «Маркетинг», «Менеджмент», «Маркетинг нововведень». 2. Знання теоретичних основ макро- та мікроекономіки, психології, соціології, права, економічної теорії, фінансів, економіки підприємства. 3. Вміти розраховувати економічні та маркетингові показники, обробляти статистичні дані, аналізувати статистичну інформацію. 4. Володіти елементарними навичками: математичного моделювання, прогнозування, користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються основи, принципи та еволюція бренд-менеджменту. Аналізуються ключові концепції бренд-менеджменту. Досліджуються сутність і значення активів бренду, процес управління активами, розуміння ідентичності, індивідуальності, цінності та асоціацій бренду. Розкриваються особливості процесу розробки сильного бренду, моделі створення бренду, етапи створення архітектури бренду, підходи до визначення вартості бренду та управління портфелем брендів. Розглядаються проблеми та правові засади використання торгових знаків.
Рекомендована та необхідна література
1. Фірсова С.Г. Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування: Навчальний посібник. –– К.: Атіка, 2010. – 240 с.
2. Фірсова С.Г. Маркетинг нововведень: практикум. Навчальний посібник / С.Г. Фірсова. – Вінниця: ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2017. – 152 с.
3. Фірсова С. Г. Маркетинг : навч. посіб. / С. Г. Фірсова. – Житомир : В-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – 324 с.
4. Фірсова С.Г. Маркетинг: практикум. Навчальній посібник. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2011. – 287 с.
5. Бренд-менеджмент: опорний конспект лекцій / В.А. Євтушенко, Г.В. Євтушенко, Л.О. Іваненко. – Х. ХНУ, 2015. – 85 с.
6. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф.Котлер, Г. Картаджайя, Ї. Сетьяван. – 2-ге вид. виправл. – К.: Вид. група КМ-Букс, 2019. – 224 с.
7. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. – 216 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, дискусія, розгляд ситуаційних та практичних завдань, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (макс. балів 100 / мінім. балів 60)
1. Самостійна робота –підготовка та презентація 2-х індивідуальних завдань по 20 балів (РН 1.1; 1.2; 2.1; 2.2; 3.1-3.3; 4.1) – 40 балів / 24 бали;
2. Самостійна робота – розв’язування аналітично-розрахункових завдань (РН 1.3; 2.3-2.4; 3.2; 4.2; 4.3) – 40 балів / 24 бали.
Підсумковий контроль здійснюється у формі письмової контрольної роботи, яка оцінюється максимум у 20 балів та проводиться на одному з останніх семінарських занять з дисципліни.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Світлана
Германівна
Фірсова
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет