Актуальні проблеми участі адвоката в кримінальному провадженні

Освітня програма: Право. Магістр. Денна.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
Актуальні проблеми участі адвоката в кримінальному провадженні
Код дисципліни
86.01.07.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати: предмет, завдання та методологію курсу «Забезпечення законності судових рішень в кримінальному судочинстві», її місце в системі навчальних дисциплін. Знати: доктринальні підходи до розуміння функції правосуддя та судового контролю за дотриманням прав та свобод осіб, повноважень суду та слідчого судді в кримінальному процесі. Знати: актуальні проблеми теоретичного, правового та прикладного характеру щодо судових рішень у кримінальному судочинстві. Вміти критично аналізувати положення чинного кримінального процесуального законодавства, виявляти недоліки правового регулювання та розробляти пропозиції щодо їх усунення. Вміти, використовуючи набуті теоретичні знання, здійснювати аналіз теоретичних позицій науковців, судової практики, статистики. Вільно володіти письмовою та усною державною мовою, правильно вживаючи правничу термінологію.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знання про основні кримінальні процесуальні інститути, отримані в результатівивчення навчальної дисципліни «Адвокатура України», «Кримінальний процес України», «Актуальні проблеми кримінального процесу України»; 2)використання теоретичних знань за результатами вивчення навчальних дисциплін: «Судоустрій України», «Адвокатура України», «Прокуратура України», «Криміналістика»; 3) засто сування отриманих навичок в галузі кримінального процесу, набутих в результаті проходження практики у прокуратурі та судах.
Зміст навчальної дисципліни
При вивченні дисципліни у студентів формуються уявлення щодо актуальних проблем участі адвоката в кримінальному провадженні; реалізації функції захисту на різних стадіях кримінального провадження, зокрема, при застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження, проведення досудового розслідування, підготовчого судового провадження, провадження у першій, апеляційній, касаційній інстанціях, щодо нововиявлених та виключних обставин, особливих порядків кримінального провадження; набуваються практичні навички здійснення наукового аналізу кримінального процесуального законодавства і практики його застосування, виявлення переваг і недоліків щодо вдосконалення правового регулювання, формування власної думки щодо проблемних питань, студенти мають змогу на практиці навчитись виявляти помилки та недоліки.
Рекомендована та необхідна література
1. Конституція України від 28 червня 1996 року // – Режим доступу:http: /zakon3.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр 2. Загальна декларація прав людини. Прийнята і проголошена резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року : – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/995_015 3. Гловюк І.В. Кримінально-процесуальні функції: теорія, методологія та практика реалізації на основі положень Кримінального процесуального кодексу України 2012 р. : монографія. Одеса: «Юридична література», 2015. 712 с. 4. Гринюк В. Окремі питання повідомлення особи про підозру як початок реалізації функції обвинувачення / Право України. 2013. № 11. С.120-126. 5. Костюченко О.Ю. Вступна промова захисника у суді першої інстанції: процесуальні та етичні аспекти. Професійна правнича допомога: сучасний підхід: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (11 грудня 2019 р. м. Київ). Київ: Алерта, 2019. С. 134 – 136.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське (практичне) заняття, самостійна робота студента.
Методи та критерії оцінювання
Опитування, дискусія, написання наукової роботи (стаття, тези), іспит семестрові форми оцінювання: 1. опитування – до 5 балів; 2. участь у практичному (семінарському) занятті – 1 бал; 3. опрацювання практичних матеріалів – до 5 балів; 4. індивідуальна наукова робота (стаття, тези) – до 20 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за підсумком навчання протягом семестру складає 40 балів. Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами оцінювання складає 24 бали. - підсумкове оцінювання: іспит, що проводиться в усній чи письмовій формі. За результатами складання підсумкової форми контролю (залік) студент може отримати максимально 60 балів. Підсумкова оцінка за навчальну дисципліну формується шляхом додавання кількості балів, отриманих протягом семестру, та кількості балів, отриманих за підсумковою формою контролю (залік) і така сума балів не може бути меншою за 60 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни