Маркетинг

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Економіка бізнесу"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОД.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 4. Розуміти принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем. ПРН 7. Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки. ПРН 12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати. ПРН 13. Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники. ПРН 15. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні. ПРН 18. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
навчальні дисципліни : Економічна теорія, Макроекономіка, Мікроекономіка, Вища математика для економістів, Статистика, Економіка підприємства, Менеджмент.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст дисципліни розкривається в таких темах: концепції розвитку маркетингу; маркетингове середовище; дослідження, комплексний аналіз та прогнозування розвитку ринку; моделі поведінки споживачів та конкурентів; життєвий цикл товару та розроблення товарної політики підприємства; ціноутворення в комплексі маркетингових зусиль; розподіл та збут товарів; комунікації в маркетинговій діяльності; міжнародний маркетинг; розроблення стратегії маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Армстронг Г., Вонг В.,Котлер Ф., Сондерс Дж. Основы маркетинга, 4-е европейское издание. – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2008. - 1200 с. 2. Балабанова Л., Холод В., Балабанова І. Стратегічний маркетинг. Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2019. - 612 с. 3. Бойчук І. В., Музика О. М. Інтернет в маркетингу: Підручник. — К.: Центр навчальної літератури, 2019. - 512 с. 4. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посіб. – К.: «НВП «Інтерсервіс»,2019. - 368 с. 5. Литвиненко Т.М. Навчально-методичний комплекс з маркетингу- К.: ЦП «КОМПРИНТ»- 2016 р.- 204 с. 6. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник /А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін.; за ред. А.О. Старостиної. – К.: Знання, 2009. – 1071 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, доповіді, участь в дискусіях, Case study, робота в малих групах, виконання практичних вправ, захист маркетингового плану.
Методи та критерії оцінювання
Тести, підготовка маркетингового плану, контрольні роботи, іспит. - семестрове оцінювання 60 балів максимум / 36 балів мінімум: 1. Участь у роботі семінарських занять) – 30 балів / 18 балів. 2. Виконання самостійної роботи – опитування /спостереження (теми 2-3) 10 балів / 6 балів 3. Дві контрольні роботи (№1: теми 1-6; №2: теми 7-11 – РН 1.3; РН 2.2) – кожна по 5 балів / 3 бали 4. Підготовка та захист маркетингового плану мікрогрупою – 10 балів / 6 балів
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Миколаївна Литвиненко
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет