Інноваційний менеджмент (Innovation management)

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій і адміністрування"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Інноваційний менеджмент (Innovation management)
Код дисципліни
ОК 1.11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті ПРН 9. Вміти спілкуватися в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами ПРН 13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу)
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: лексико-граматичні основи усної і письмової ділової англійської мови бізнесу, менеджменту, маркетингу та фінансів. 2. Володіти навичками маркетингового аналізу і управлінського оцінювання підприємств, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з діджиталізованими засобами обробки економічної інформації українською і англійською мовами.
Зміст навчальної дисципліни
Опанування навичками усної і письмової комунікації англійською мовою у сфери управління інноваційною діяльністю; розробки та презентації пропозицій інноваційного проекту щодо виробу, або послуги; основ англомовного консалтингу в галузі міжнародної інноваційної співпраці; проведення дослідження і підготовка звіту щодо міжнародного ринку інноваційних пропозицій, ринку працевлаштування для фахівців менеджменту та адміністрування інноваційних процесів, національно-культурних особливостей бізнес-спілкування у країні потенційного партнерства, ділової письмової звітності оформлення та публічної презентації інноваційного проекту.
Рекомендована та необхідна література
1. Clayton Christensen “The Innovator’s Dilemma” (2017) Harvard Business, - 179 p. –selected chapters. 2. Eveleens Chris (2010) Innovation Management: a literature review of innovation process models and their implications. – 16 p. 3. Innovation Management (2016). AT Kearney Publication – 28 p. 4. INNOVATION management [Elektronski vir] / authors Borut Likar ... [et al.] ; editor Borut Likar, co-editors Peter Fatur, Urška Mrgole. Ljubljana : Korona plus - Institute for Innovation and Technology, 2018 5. Rangan, V.K. and L.A. Chase. (2015). “The Payoff of Pay-for-Success” Stanford Social Innovation Review. 6. Bannick et al. (2017). “Across the Returns Continuum” Stanford Social Innovation Review
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: практичні заняття, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (макс. 100 балів / мінім. 60 балів) 1.Виконання проєктів протягом семестру, їхня презентація та захист (РН1; 2; 4.1) – 20 балів / 12 балів; 2.Виконання підсумкового проєкту, його презентація та захист (РН1; 2; 4.1) – 20 балів / 12 балів; 3. Опитування, дискусія (РН 1.1; 3; 4.2) – 20 балів / 12 балів; Підсумковий контроль здійснюється у формі підсумкового проєкту, який оцінюється максимум у 20 балів та проводиться на одному з останніх практичних занять з дисципліни. Підсумкова оцінка з дисципліни студенту виставляється за результатами роботи протягом семестру як сума балів, отриманих впродовж навчального семестру, включаючи бали, отримані за виконання семестрових проєктів, самостійної роботи та підсумкового проєкту.
Мова викладання
англійська