Інтернет- маркетинг

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Менеджмент інноваційної діяльності"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Інтернет- маркетинг
Код дисципліни
ВК 3.2.6
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах. ПРН 6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність. ПРН 10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття, принципи, функції маркетингової діяльності, особливості ринкової поведінки суб’єкта господарювання, методологію проведення ринкових досліджень, принципи розробки ринково-продуктової стратегії підприємства. 2. Володіти навичками визначення мету дослідження та необхідність в інформації; ідентифікації факторів ринкових загроз та можливостей; визначення сильних та слабких сторін підприємства; збору, обробки, аналізу, та інтерпретації первинної та вторинної ринкової інформації; з'ясування управлінської проблеми; розробки ринково – продуктової стратегії підприємства
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається специфіка Internet - маркетингу та його сучасні базові терміни; функціональні характеристики каналів Internet - маркетингу та особливості їх застосування. Зокрема, особливості та відмінності SEO та PPC, контент маркетингу, email-маркетигу, SMMмаркетингу; висвітлюються ефективні стратегії та ключові помилки застосування зазначених каналів, розглядаються кейси вітчизняних та зарубіжних компаній. Вивчаються закономірності та сучасні тренди споживчої поведінки, що визначають способи побудови карти шляху клієнта та воронки продажів. Розглядаються теоретичні основи визначення цільової аудиторії, створення портрету споживача, визначаються етапи розробки стратегії Internet - маркетингу та висвітлюються аналітичні показники в Internet - маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Дербеньова Я.В. Сучасні світові тенденції в Internet - середовищі: можливості для SMM. Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо-і мікрорівнях економіки: Мат V Міжнар. наук.-практ. конф.− Д.:2021.− 71-74. 2. Дербеньова Я.В. Світові тенденції споживчої поведінки: виклики та можливості для бізнесу. Економіка, облік, фінанси і право: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Мат міжнар. наук.-практ. конф.− П.:,2021.− 14-16 3. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Internet Marketing; Strategy, Implementation and Practice. Pearson Education Limited, 2020. 576 p. 4. Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів. Львів: Літопис, 2015. 368 с. 5. Котлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе/ Серия Гуру менеджмента. М.: Эксмо, 2011. 240 с. 6. Старостіна А.О. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку, 2017. С 4-9.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів : (макс. балів 75 / мінім. балів 45) - семестрове оцінювання Дискусії, опитування, модульна контрольна робота №1 та №2 РН 1.1 - 3.1. (Min. – 30 балів, Mах. – 50 балів). Захист самостійного творчого проекту РН 4.1 (Min. – 15 балів, Mах. – 25 балів). - підсумкове оцінювання у формі підсумкової контрольної роботи
Мова викладання
англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Яна Валеріївна Дербеньова
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет