Сучасні концепції лідерства

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Менеджмент інноваційної діяльності"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Сучасні концепції лідерства
Код дисципліни
ВК 3.2.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність. ПРН 10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів «Менеджмент», «Сучасні інформаційні технології в економіці», «Управління персоналом», «Соціально-політичні студії», «Прийняття управлінських рішень», «Організація командної роботи», «Самоменеджмент», «Організація управлінської праці», «Етика ділового спілкування», «Тайм-менеджмент», «HR менеджмент», «Риторика». 2. Знання теоретичних основ менеджменту та управління персоналом.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. "Теоретичні основи лідерства" Змістовний модуль 2."Функціональне (рольове) лідерствою".
Рекомендована та необхідна література
1. Bugrov, V., Sitnicki, M., Serbin, O. Strategic management of creative industries: A case study of university information institutions. Problems and Perspectives in Management. 2021. 19(2). Pp. 453–467. DOI: http://dx.doi.org/10.21511/ppm.19(2).2021.36 2. М’які навички для підприємців [Soft Skills for Entrepreneurs] : навч. посіб. за ред. М. В. Ситницького. Київ : Національний центр розвитку креативного підприємництва КНУ ім. Т. Шевченка, Видавництво Ліра-К, 2020. 100 с. 3. Міждисциплінарний словник з менеджменту:Навч.посіб. [колективне видання] за ред. Д. М. Черваньов, О. І. Жилінська (з грифом МОНМСУ лист № 1/11-5940 від 12.07.2011) – К. : Нічлава, 2011.–624 с. 4. Максвелл Дж. Розвинь лідера у собі / Пер. з англ.. Н.Гербіш. – К.: Брайт Стар Паблішинг, 2013. – 184 с. 5. Нестуля О.О. Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навч. посіб. / О.О.Нестуля, В.В.Карманенко. – К.: Знання, 2013. – 287 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання: 1. Контрольна робота 1 – РН 1.1; 1.2;1.3. – 15 балів/ 11 балів 2. Розрахунково-аналітичні завдання – РН 2.1;2.2.– 20 балів/ 12 балів 3. Практичні завдання – РН 1.3.; 2.1; 2.2; – 9 балів/ 5 балів 4. Практичні завдання – РН 1.3; 2.1; 2.2; 31; 4.1; 4.2 – 11 балів/ 7 балів 5. Контрольна робота 2 – РН 2.1; 2.2; – 15 балів/ 11 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі підсумкової контрольної роботи максимальна оцінка 25 балів (рубіжна оцінка 15 балів). Підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів), яка визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру та за результатами проведення підсумкової контрольної роботи. Результатами навчання, які оцінюються під час заліку, є РН 1.1. - 4.2.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет