Фахово-виробнича практика (з відривом від теоретичного навчання)

Освітня програма: Російська мова та література (для іноземців) (мова навчання російська) / Русский язык и литература

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Фахово-виробнича практика (з відривом від теоретичного навчання)
Код дисципліни
ОК.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 2, ПРН 3, ПРН 4, ПРН 5, ПРН 9, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 13, ПРН 14, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 17, ПРН 18. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано в пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування навчальної дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності» та інших дисциплін, що викладалися на освітній програмі «Російська мова та література (для іноземців) у 1-му та 2-му семестрах магістратури.
Зміст навчальної дисципліни
Під час фахово-виробничої практики магістрантивизначають коло своїх наукових інтересів, набувають навичок самостійної науково-дослідної роботи, застосовуючизнання та вміння, здобутіпід час вивченнятеоретичних та теоретико-практичнихдисциплін у 1-му та 2-му семестрах магістратури, що є необхідним підґрунтям для подальшихнауковихдосліджень (кваліфікаційна робота магістра, науковідоповіді та публікаціїтощо).
Рекомендована та необхідна література
Авдонина Л.Н., Гусева Т.В. Письменные работы научного стиля: учебное пособие. Москва, 2012. 72 с. Кукушкина В.В. Организация научно-исследовательской работыстудентов (магистров) : учеб.пособие. Москва, 2011. 265 с. Москвин В.П. Методы и приемы лингвистического анализа: монография. 4-е изд., стер. Москва, 2020. 224 с. ДСТУ 8302:2015. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання / Нац. стандарт України. Вид. офіц. [Уведено вперше; чинний від 2016-07-01]. Київ: ДП «УкрНДНЦ», 2016. 17 с. (Інформація та документація).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інструктаж на настановчих зборах практикантів і керівника практики, самостійна робота, консультації з керівником практики. Свідомо-практичний метод, комунікативний метод, наукова та навчальна дискусія. Загальнонаукові методи (аналіз, синтез, індукція, дедукція із залученням прийомів класифікації, категоризації); ознайомлення з методологієюдослідницькоїдіяльності, з методами лінгвістичного та літературознавчого аналізу. Дослідницькі методи, зокрема самостійна пошукова (дослідницька) робота з науковими виданнями, інтернет-ресурсами, довідковою літературою, інформаційно-довідковими системами. Самоаналіз розвитку та професійного самовдосконалення, самоконтроль.
Методи та критерії оцінювання
Науковадоповідь, тезидоповіді, звіт про практику. Оцінка за практику складається з таких компонентів:1) оцінка наукової доповіді: 50 % в підсумковому оцінюванні (мінімум 30 балів, максимум 50 балів);2) оцінка тез наукової доповіді: 30 % в підсумковому оцінюванні (мінімум 18, максимум 30 балів);3) оцінка письмового звіту про практику: 20 % в підсумковому оцінюванні (мінімум 12, максимум 20 балів).Опис організації оцінювання та критерії оцінювання кожного компоненту див. у робочій програмі практики.
Мова викладання
російська