Когнітивна ергономіка

Освітня програма: Психологія бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Когнітивна ергономіка
Код дисципліни
ДВС.3.01.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання. ПР2. Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань. ПР10. Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника. ПР13. Взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно-вікові відмінності. ПР15. Відповідально ставитись до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку. ПР16. Знати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога. ПР17. Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи діяльнісного підходу в психології, бажаним є володіння англійською мовою. 2. Вміти систематизувати наукові джерела, працювати з діагностичним інструментарієм. 3. Володіти основними методами кількісного дослідження.
Зміст навчальної дисципліни
Когнітивна ергономіка це дисципліна, в якій вивчаються та проектуються інтерфейси "людина-інші компоненти робочої системи" (особливо програмне забезпечення) на основі вивчення діяльності людини (її мислення, пам'яті, сприймання та інше), також розглядаються стратегії оптимальної організації внутрішнього когнітовного простору особистості з метою підаищення працездатності, ефективності та якості життя.
Рекомендована та необхідна література
1. Goodwin K. Designing for the digital age. How to create human-centered products and services. 770 р. 2. Nielsen J. How to Conduct a Heuristic Evaluation [Електронний ресурс] Режим доступу до ресурсу: http://www.nngroup.com/articles/how-to-conduct-a-heuristic-evaluation. 3. Nielsen J. Ten Usability Heuristics [Електронний ресурс] Режим доступу до ресурсу: http://www.nngroup.com/articles/ten-usability-heuristics/ 4. Nielsen J. Severity Ratings for Usability Problems. [Електронний ресурс] Режим доступу до ресурсу: http://www.nngroup.com/articles/how-to-rate-the-severity-of-usability-problems/ 5. Трофімов Ю.Л. Інженерна психологія: Підручник. Киев: Либідь, 2002. 264с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Контрольна робота (тест): 20/10 балів. 2. Підготовка творчих проектів: 40/24 балів. Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення – письмова. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали. Умови допуску до іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом практичних робіт.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни