Участь адвоката в нотаріальному та виконавчому процесах

Освітня програма: Право. Бакалавр. Денна.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
Участь адвоката в нотаріальному та виконавчому процесах
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Знати організаційно-правові засади участі адвоката в нотаріальному та виконавчому процесах, теоретичні та правові основи, що визначають особливості представництва та захисту прав і інтересів осіб адвокатом в нотаріальному та виконавчому процесах. Вміти визначити проблеми правового регулювання участі адвоката в нотаріальному та виконавчому процесах та сформулювати пропозиції щодо їх вирішення, давати правову характеристику ситуацій участі адвоката в нотаріальному та виконавчому процесах.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Спрямовані на досягнення студентами здатності дослідження теоретичних та практичних аспектів визначення правових підстав представництва адвокатом інтересів клієнта та особливостей процесуальної діяльності адвоката в юрисдикційних процесах.
Зміст навчальної дисципліни
Пізнання основних принципів і положень, які визначають особливості участі адвоката як представника особи при вчиненні нотаріальної дії та як представника сторони виконавчого провадження та особливість діяльності адвоката в цих юрисдикційних процесах.
Рекомендована та необхідна література
Адвокатура України: навч. посібник:у 2 кн. / Центр правових досліджень Фурси / Світлана Ярославівна Фурса (ред.). - К. : КНТ, 2007. - 940с. Цивільний процес України: акад. курс: [підруч. для студ. юрид. спец. вищ. навч. закл.] / [С.Я.Фурса та ін.]; за ред. С.Я.Фурси; Центр прав. дослідж. Фурси. - К.: Фурса С.Я.: КНТ, 2009. - 848 с. Фурса С.Я., Фурса Є.І. Адвокат у цивільному процесі: Науково-практичний посібник. –К.,:Видавець Фурса С.Я.:КНТ, 2006, -446с. _(Серія»Процесуальні науки»).Шевчук П.І., Кривенко В.В. Апеляційне і касаційне оскарження судових рішень. - К.: Видавничий дім «Юридична книга», 2003. - 78 с. Варфоломеєва Т. В. Суб’єкти надання правової допомоги / Т. В. Варфоломеєва //Адвокат. - 2001. - № 6. - С. 3-5.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Питома вага результатів навчання у підсумковій оцінці за умови її опанування на належному рівні така: результати навчання - 1.1.-1.2. – до 40%; результати навчання - 2.1.-2.2. – до 30%; результат навчання - 3.1.- 3.3. – до 30%. Семестрові форми оцінювання: бліц опитування – від 2 до 4 балів; колоквіум – від 5 до 10 балів;Case study – від 2 до 4 балів; дискурс – від 2 до 4 балів; модульна контрольна робота – максимально 10 балів. Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові самостійні контрольні роботи з задачами та відкритими питаннями. Для визначення рівня досягнення результатів навчання, передбачених п.1, 2 та 3 студенти пишуть підсумкову контрольну роботу, а під час колоквіуму демонструють набуті навички, аргументуючи розв’язки та надані рекомендації, передбачені умовами задач.
Мова викладання
Українська