Асистентська практика

Освітня програма: Геоінформатика (2 рівень)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"

Назва дисципліни
Асистентська практика
Код дисципліни
ОК 16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Вміння застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі у закладах освіти. Моделювати геосферні об’єкти і процеси, застосовуючи картографічні і математичні методи та геоінформаційні технології. Знати сучасні методи дослідження Землі та її геосфер і вміти їх застосовувати у виробничій та науково-дослідницькій діяльності. Застосовувати освітні технології та методи викладання предметного матеріалу наук про Землю у закладах освіти. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.Розуміння необхідності дотримання норм авторського і суміжних прав інтелектуальної власності; сприйняття державної та міжнародної систем правової охорони інтелектуальної власності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Набуття знань з фахових дисциплін за спеціалізацією
Зміст навчальної дисципліни
Асистентська практика магістрів зорієнтована на досягнення випускниками високого рівня знань фахових дисциплін, а також формування спроможності до творчої науково-педагогічної і дослідницької діяльності. У процесі проходження практики студенти поглиблюють знання з обраної спеціальності, оволодівають навичками творчої, науково-педагогічної діяльності, набувають певного досвіду використання одержаних знань. Практика полягає у залученні студентів-магістрантів до самостійної педагогічної діяльності, ознайомленні з організацією, методичним забезпеченням та методикою здійснення педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах. Під час відвідування лекцій і семінарських (практичних, лабораторних) занять магістри знайомиться з методами викладання. На етапі проходження практики магістр проводить аудиторні заняття, відвідує заняття своїх колег і готує письмові рецензії. Під час практики студент бере активну участь у науково-методичній роботі, займається самопідготовкою.
Рекомендована та необхідна література
1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник/ За ред. В.Г.Кременя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. 2. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес: Матеріали до першої лекції / Уладачі:М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, К.М. Левківський, Ю.В. Сухарніков. – К.: НМЦВО, 2004. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Навчальний посібник для студентів ВНЗ. – К.: ЦНЛ, 2003. 4. Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Підручник/ Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко. – К.: Каравела, 2008. 5. Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи. Практикум: Навчальний посібник для студентів ВНЗ/ Л.Г.Подоляк, В.І.Юрченко. – К.: Каравела, 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни