Профорієнтація та профвідбір

Освітня програма: Практична психологія ОС бакалавр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Профорієнтація та профвідбір
Код дисципліни
ВКС 1.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Знати: предмет, завдання та методологію курсу навчальної дисципліни «Профорієнтація та профвідбір”, її місце в системі навчальних дисциплін. Знати: складові процесу професійної орієнтації: професійної інформації - професійної психодіагностики, професійної консультації та професійного первинного профвідбору: їх зв’язок, черговість та взаємодію. Вміти організовувати та проводити заняття з професійної інформації. Брати участь у розробці психограми професії та професіограм.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Мати знання про психічні процеси, особистісні риси, а також – інтереси та схильності. Володіння навичками сприйняття та аналізу психологічних методик і тестів, базовими знаннями із загальної психології.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. «Психологія професійної орієнтації як наука». Змістовий модуль 2. « Психологія професійної орієнтації як практика». Загальний обсяг 150 год. , в тому числі: Лекцій – 16 год. Семінари – 6 год. Самостійна робота 128 год.
Рекомендована та необхідна література
1. Ананко Т. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх навчальних закладах України / Тетяна Ананко // Вища школа. – 2014. – № 11/12. – С. 91-99. – Бібліогр.: с. 99. 2. Кизенко В. І. Постнекласична методологія профорієнтаційної діяльності в умовах профільного навчання / Кизенко Василь Іванович // Український педагогічний журнал = UkrainianEducationalJournal. – 2016. – № 1. – С. 94- 108. – Бібліогр.: с. 105-106. 3. Кириченко В. Психологічні основи професійної адаптації та вибору професії : навч. посіб. / В. Кириченко. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 109 с. – Бібліогр.: с. 98-109. 4. Психологія профорієнтації у системі педагогічної освіти : монографія / [Єгорова Є. В. та ін.] ; [за ред. О. М. Ігнатович] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 247 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота студента.
Методи та критерії оцінювання
Експрес опитування, тестування, доповіді, наукова робота, модульна контрольна робота, колоквіум, проміжний контроль (підсумкова контрольна робота). Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами оцінювання складає 36 бали. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Максимальна підсумкова оцінка за цю дисципліну може становити 100 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни