Міжнародне товарознавство

Освітня програма: Міжнародна комерція (заочна форма навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародне товарознавство
Код дисципліни
ОК 2.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати понятійно-термінологічний апарат в сфері міжнародного товарознавства та джерельну базу про вимоги щодо визначення якості товарів та послуг; знати особливості міжнародного товарознавства продовольчих і непродовольчих товарів та послуг. Вміти орієнтуватися у послідовності практичних кроків в сфері перевірки і забезпечення якості товарів та аналізувати нормативне поле регулювання виробництва та реалізації товарів. Прийняти і обґрунтувати рішення щодо використання, виробництва або реалізації товару.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи технічного регулювання в сфері міжнародної торгівлі. 2. Вміти використовувати інформаційні технології для пошуку інформації щодо нормативно-правового регулювання виробництва і реалізації товарів. 3. Володіти елементарними навичками в сфері міжнародного бізнесу. 4. Знання англійської або інших іноземних мов для кращих можливостей ознайомлення з нормативно-правовими документами.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовний модуль 1. Загальні аспекти міжнародного товарознавства 1.Вступ у товарознавство 2.Характеристики товарів 3.Міжнародні стандарти та технічні вимоги до товарів 4.Перевірка і забезпечення якості товарів 5.Товарна інформація Змістовний модуль 2. Особливості міжнародного товарознавства окремих груп товарів та послуг 5.Міжнародна класифікація товарів та послуг 6.Міжнародна класифікація продовольчих товарів 7.Міжнародна класифікація непродовольчі товарів 8.Міжнародна класифікація послуг
Рекомендована та необхідна література
1.Закон України Про стандартизацію (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 31, ст.1058) 2. Калачев, С. Л. Теоретические основы товароведения и экспертизы : учебник для бакалавров / С. Л. Калачев. – М. : Юрайт, 2013. – 463 с. 3. Короткий курс лекцій з дисципліни «Теоретичні основи товарознавства і експертизи» (https://studme.com.ua/1584072010990/marketing teoreticheskie_osnovy_tovarovedeniya_i_ekspertizy.htm). 4. Міжнародна організація стандартизації (https://www.iso.org). 5. НазаренкоЛ. О. Експертиза товарів (Експертиза продовольчих товарів): навч. посіб. – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 312 с. 6. Товарознавство. Опорний конспект лекцій з дисципліни для студентів напрямку підготовки ”Менеджмент”. – Харків: Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2011. 7. Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (http://www.ukrstat.gov.ua/klasf/nac_kls/op_ukzed_2016.htm). 8. Eur-Lex (http://eur-lex.europa.eu)
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, кейс-стаді
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, дискусія, задачі: 40 балів/24 балів (40%). 2. Виконання індивідуальної самостійної роботи (презентація – кейс): 30 балів/18 балів (30%). 3.Модульна контрольна робота (тест): 30 балів/18 балів (30%).
Мова викладання
українська