Соціальні технології РR та іміджмейкінгу

Освітня програма: Соціальні технології ОС магістр

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціальні технології РR та іміджмейкінгу
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2020/2021
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
прн19. Виявляти соціальні проблеми та обґрунтовувати способи їх регулювання засобами соціальної політики та управління. прн22. Демонструвати вміння збирати з різних джерел, систематизувати та узагальнювати соціологічну інформацію для підготовки аналітичних рішень, експертних висновків і рекомендацій. прн28. Вміти застосовувати сучасні методи та технології Паблік рилейшинз, планувати політичні та PR-кампанії та розробляти заходи їх реалізації. прн19. Виявляти соціальні проблеми та обґрунтовувати способи їх регулювання засобами соціальної політики та управління. прн22. Демонструвати вміння збирати з різних джерел, систематизувати та узагальнювати соціологічну інформацію для підготовки аналітичних рішень, експертних висновків і рекомендацій. прн28. Вміти застосовувати сучасні методи та технології Паблік рилейшинз, планувати політичні та PR-кампанії та розробляти заходи їх реалізації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1 Знати теорію масових комунікацій, основи соціології громадської думки, основи соціальних технологій та реклами. 2. Знати сутність та історію PR, основні види та методи. 3. Знати сутність, форми та базові моделі іміджмейкінгу. 4. Володіти основними методами соціологічних досліджень та аналітики.
Зміст навчальної дисципліни
дисципліна сприяє формуванню в професійній практиці майбутніх соціальних технологів вмінь і навичок роботи з медіа та публічною інформацією, яка є важливим компонентом іміджмейкінгу та PR діяльності. Передбачається набуття вмінь працювати з сучасною дослідницькою літературою, критично опрацьовувати першоджерела, розвиток навичок медіа аналізу, способами роботи з медіа в сфері побудови іміджу та PR діяльності організацій та окремих особистостей.
Рекомендована та необхідна література
1. Бугрим В. В. Іміджологія/Іміджмейкінг: Навчальний посібник. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2014. - 250 с. 2. Горчакова В.Г. Имиджелогия. Теория и практика: учеб. пособие. – М.: Юнити-Дана, 2012. – 335 с. 3. Іванов В.Ф., Бугрим В.В., Башук А.І. [та інші] Основи реклами і зв’язків із громадськістю: підручник / За ред. В.Ф.Іванова, В.В.Різуна. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2011. - 431 с. 4. Королько В., Некрасова О. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. – К., 2009. – 831 с. 5. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – М.: Рефл-бук, ваклер, 2000. – 528 с. 6. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник. – К., 2011. – 464 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання (3 семестр): 1. Відповіді на семінарських заняттях(Min.-15 балів, Mах.-25 балів). 2.Модульна контрольна робота (Min.-15 балів, Mах.-25 балів). 3. Перевірка завдань самостійної роботи, участь у групових проектах (Min.-15 балів, Mах.- 25 балів). 4. Виконання проекту (Min.-15 балів, Mах.-25 балів). - підсумкове оцінювання 3 семестру у формі заліку. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання для успішних студентів. Якщо студент протягом семестру не набрав мінімальну кількість балів, він може отримати їх шляхом виконання завдань самостійної роботи та усного відпрацювання пропущених занять.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ольга Анатоліївна Безрукова
Кафедра галузевої соціології
Факультет соціології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра галузевої соціології
Факультет соціології