Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Соціальні технології ОС магістр

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК5
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2020/2021
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
прн3. Бути критичним та самокритичним в оцінках своєї професійної діяльності. прн5. Демонструвати навички аргументованого представлення власної думки, компетентної та толерантної дискусії з опонентами. прн12. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально на основі принципів професійної етики соціолога. прн15. Планувати та ефективно використовувати час, працювати самостійно, систематично підвищувати свій професійний рівень шляхом самоосвіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне опанування дисциплін бакалаврату: Вступ до спеціальності, Філософія, Методологія соціологічного дослідження, Соціологія освіти, Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, Актуальні проблеми розвиткуу соціологічної науки, Методологія дослідження соціальних нерівностей. Сформованість наступних загальних компетентностей: -здатність спілкуватися державною мовоюта англійською мовою (письмово); -здатність набувати сучасних знань, займатися самоосвітою; -здатність до пошуку, обробки й аналізу соціальної інформації з різних джерел. Володіння елементарними навичками: аналізу, синтезу, командної роботи, організації комунікації.
Зміст навчальної дисципліни
Обов’язкова дисципліна, що формує особистісні компетентності фахівця, етичну освіченість, моральну спрямованість у виконанні професійних обов’язків; відпрацьовуєморального кредо професійної діяльності соціолога, надає досвід втілення у професійній взаємодії єдності морального та правового регуляторів професійного життя.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика. Естетика. Навч. посіб./ за наук. ред.. Панченко В.І. – К. «Центр 1. учбової літератури», 2014. –с. 6-23. 2. Коновалова Л.В. Прикладная этика. – М.,1998. 3. Корпоративная этика. - М., 2003. 4. Малахов В.А. Етика спілкування: Навч.посібник. – К.: Либідь, 2006. 5. С.9-17, 83-129, 141-294 6. Основи етики управління. – Х., 2009. 7. Панина Н.В. Избранные труды по социологии: В 3-х т. — К.,2008. — Т. 1, разд. III.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форми семестрового контролю у першій частині дисципліни № п/п Форми контролю Кількість балів Результати навчання min max 1 усна відповідь під час практичних занять 2б х 3=6 2б.х5=10 РН1.1. РН1.2. 2 домашня письмова робота 3б.х 3=9 3б х 5=15 РН1.2., РН 2.1 3 тестові опитування 3б. 5б. РН1.1. 4 модульна контрольна робота 6 б. 10 б. теми 1-4 РН 1.1., РН1.2., 2.1,2.2 Всього: 24б. 40б. Форми семестрового контролю знань студентів у другійчастині № п/п Форми контролю Кількість балів Результати навчання min max 1 Експрес-опитування 3б. 5б. РН2.1. РН2.2. 2 усна відповідь під час практичних занять 2б х 3=6 2б.х5=10 РН2.2. 3 домашня письмова робота 2б.х3=6 2б.х5=10 РН2.1. 4 реферат 2б.х3=6 2б.х5=10 РН2.1. 5 модульна контрольна робота 3б. 5 б. РН2.2. Всього: 24 40 - підсумкове оцінювання: залік Загальна оцінка з дисципліни розраховується як сукупність балів за першу та другу змістові частини.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни