Соціологія брендінгу
Освітня програма: Cоціологія ОС Бакалавр
Структурний підрозділ: Факультет соціології
Назва дисципліни
Соціологія брендінгу
Код дисципліни
ВБ2.7
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2020/2021
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Застосовувати інструментарій соціологічної науки в дослідженні різних сфер суспільного життя (РН13)
Застосовувати теоретичні підходи та соціологічний інструментарій для аналізу комунікаційних процесів у сучасному суспільстві та вирішення проблем координації взаємодій соціальних груп українського суспільства
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти мають бути ознайомлені із сучасними соціологічними теоріями соціального конструювання та інтерпретації соціальної реальності
Зміст навчальної дисципліни
1. Науково-методологічні основи
вивчення бренду в соціології
Виникнення, становлення та розвиток брендінгу
Соціальна складова бренду та процесу брендінгу
Три хвилі в історії брендінга: раціональна, емоційна та «духовна»
2. Понятійно-категоріальний апарат соціології брендінгу
Поняття «бренд», «торгівельна марка»: зміст та сутність
Типологія брендів. Портфель брендів та його архітектура
Процес розробки бренду
3. Особливості брендінгу як маркетингової та управлінської діяльності
Бренд-менеджмент як управлінська діяльність
Розвиток лояльності до бренду в цільових аудиторіях. Стратегічні можливості просування і зміцнення бренду.
4. Брендінг нематеріальних об’єктів
Особливості брендінгу територій
Специфіка брендінгу організацій та особистостей
Рекомендована та необхідна література
Основна: (Базова)
1. Аакер Д. Создание сильных брендов/ Д. А. Аакер – М.: Издательский Дом Гребенникова, 2003. – Р.1,2, 6, 7.
2. Дебор Г. Общество спектакля. /Дебор Г. — М.: Логос, 2000. Режим доступу:
https://avtonom.org/old/lib/theory/debord/society_of_spectacle.html?q=lib/theory/debord/society_of_spectacle.html
3. Ж. Бодрияр Символический обмен и смерть/ Ж. Бодрияр — М.: Добросвет, 2003. С.43-90. Режим доступу: https://www.e-reading.club/book.php?book=102635
Додаткова:
1. «Бренды – святыни нашего времени». Режим доступу: http://www.psychologies.ru/people/razgovor-s-ekspertom/brendyi-eto-svyatyini-nashego-vremeni/
2. Аакер Д. Стратегия управления портфелем брендов/ Д. А. Аакер – М.: Эксмо, 2008. - 346 с.
3. Ж. Бодрияр Система вещей/ Ж. Бодрияр — М.: Добросвет, 2000.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
семестрове оцінювання:
1. Доповіді з тем 1-10, РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1., РН2.2 РН 2.3, РН 2.4, – 5 балів/2 бали за кожну доповідь, загалом 50 балів/20 балів
2. Мкр 1 з тем 1 -5, РН 1.2, РН 2.1– 12 балів/6 балів
3. Підготовка презентацій з тем 3,6,9 РН 2.1, РН 2.2 РН 2.3, РН 2.4– 8 балів/6 балів за одну презентацію, загалом 24 бали/12 балів
4. Мкр 2 з теми 6-10, РН 2.1, РН 2.2 ,РН 2.3,РН2.4– 14 балів/10 балів
- підсумкове оцінювання: у формі заліку. Залік виставляється за підсумком балів, отриманих за семестр.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олена
Юріївна
Вілкова
Кафедра галузевої соціології
Факультет соціології
Факультет соціології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра галузевої соціології
Факультет соціології