Медіавиробництво з реклами та звʼязків з громадськістю: продукт

Освітня програма: Реклама та зв’язки з громадськістю

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіавиробництво з реклами та звʼязків з громадськістю: продукт
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Набути комплексних теоретичних та практичних фахових знань з реклами та піару: - навчитися розробляти бренд-стратегію та медіастратегію, здійснювати медіапланування, застосовувати методи медіаметрії (опитування) у рекламній та піар-комунікації; - набути знань про психологічні основи комунікаційної діяльності; - опанувати технології формування та управління іміджем; - з’ясувати особливості комунікації в політичній сфері; - вивчити чинники ефективного переконання, набути знань і навичок визначення та аналізу стратегій переконання, добору адекватних тактик.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати основи комунікаційної діяльності; 2) мати базові знання з основ реклами та зв’язків з громадськістю, медіаменеджменту; 3) вміти вирізняти типові завдання рекламної та піар-комунікації в різних виробничокомунікаційних ситуаціях; 4) володіти елементарними навичками роботи з навчальними та науковими джерелами.
Зміст навчальної дисципліни
У процесі вивчення комплексної дисципліни студенти опановують та застосовують на практиці належні технології та інструменти для створення та просування брендів, роботи з іміджем осіб та організацій, організації виборчих кампаній, набувають навичок протидії інформаційним викликам гібридних воєн, формування громадської думки, застосування прийомів та технологій ефективного захисту інформаційного простору. Під час практичних занять та виконання самостійної роботи вони розробляють медіапродукти для комерційних, некомерційних, політичних брендів та осіб. Результатом навчання є реалізовані або сплановані проєкти, які студенти виконують індивідуально або в групах, презентують та захищають під час іспитів у 5 та 6 семестрах.
Рекомендована та необхідна література
1. Городяненко В. Г. Соціологія: підручник. Київ : Академія, 2002. 559 с. 2. Іванов В.Ф. Соціологія масових комунікацій. Київ: Академія Української Преси, Центр Вільної Преси, 2010. 230 с. 3. Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі : навчальний посібник. Київ : КНЕУ, 2006. 380 с. 4. Грицяк Н.В. Іміджологія : Навч.-метод. посіб. Київ, 2018. 101 с. Магда Є.В. Гібридна віна – вижити і перемогти / Є.М. Магда. – Х.: Віват, 2015. – 604 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У 5 семестрі дисципліна структурно складається з трьох змістових модулів: «Брендинг», «Практика медіапланування в рекламі та піарі» та «Використання медіаметрії в рекламі та піарі». Семестровий контроль – іспит. У 6 семестрі дисципліна структурно складається з п’яти змістових модулів. За підсумками вивчення дисципліни у шостому семестрі студент може набрати 100 балів, з яких максимально 60 балів за роботу під час семестру та максимально 40 – за іспит.
Методи та критерії оцінювання
Дисципліна поділена на 8 змістових модулів. Кожен змістовий модуль включає практичні заняття та самостійну роботу, а також модульні контрольні роботи у 4, 7 та 8 модулях. Підсумкова форма оцінювання – іспит. Оцінювання успішності знань студентів здійснюється у формі семестрового оцінювання (практичні заняття, самостійна робота, модульні контрольні роботи) та підсумкового оцінювання у формі іспиту.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни