Медіавиробництво з реклами та звʼязків з громадськістю: контент

Освітня програма: Реклама та зв’язки з громадськістю

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіавиробництво з реклами та звʼязків з громадськістю: контент
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Метою вивчення дисципліни «Медіавиробництво з реклами та зв’язків з громадськістю: контент» є формування вмінь та навичок студентів аналізувати та створювати інформаційний контент у сфері реклами та зв’язків з громадськістю, генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації у сфері реклами та зв’язків з громадськістю. Дисципліна навчає студентів основ творення контенту за видами та типологією реклами, основ творення PR-продуктів, PRповідомлень. Практичний аспект курсу полягає у розумінні взаємозалежності PR-контенту від обраного каналу поширення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати базові знання про медіадіяльність; класифікацію рекламних кампаній; категорії цільових аудиторій. 2. Вміти працювати з теоретичним матеріалом; здійснювати ситуаційний аналіз; оцінювати ефективність медійного видання. 3. Володіти елементарними навичками: - застосовувати набуті знання для особистого самовдосконалення; - вирішувати поставлені завдання і генерувати нові ідеї.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є професійно-орієнтованою дисципліною освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-професійним рівнем «бакалавр». У рамках дисципліни студенти вивчають теоретичні, методологічні і практичні засади створення рекламного продукту, значення контенту у рекламі, його вплив на цільову аудиторію, взаємозалежність рекламного контенту від обраного каналу поширення реклами.
Рекомендована та необхідна література
1. Олтаржевський Д.О. Соціальна реклама : навчальний посібник / Олтаржевський Д.О. - К. : Центр вільної преси, 2016 – 120с. 2. Козловець М. А. Світовий комунікативний простір і національна ідентифікація / М. А. Козловець // Наукові записки. Серія «Філософія». – Острог: Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія». – Вип. 6.– 2010. – С. 119-136. 3. Шальман Т.М. Посади для фахівців з реклами : навчальний посібник / Т.М. Шальман. – К.: Паливода А.В., 2017. – 160 с. 4. Кацавець Р.С. Ораторське мистецтво: підручник / Р. С. Кацавець. – 2-ге вид., доповн. – К.: Алерта, 2018. – 216 с. http://www.alerta.kiev.ua
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У п’ятому семестрі дисципліна структурно складається з трьох модулів. За підсумками першого семестру студент може набрати максимально 60 балів. Екзаменаційна робота у вигляді проєкту 24/40. У шостому семестрі дисципліна структурно складається з чотирьох модулів. Підсумкові бали: 1 модуль плюс 2 модуль плюс 3 модуль плюс 4 модуль дорівнює 60 балів. Екзаменаційна робота 40 балів.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання успішності знань студентів здійснюється у формі семестрового оцінювання (виконання завдань на практичних заняттях, самостійна робота, модульні роботи) і підсумкової контрольної роботи. Успішне виконання завдання (практичні роботи, самостійна робота) – отримання за роботу не менше 60% від максимальної оцінки.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни