Медіавиробництво з реклами та звʼязків з громадськістю: контент
Освітня програма: Реклама та зв’язки з громадськістю
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
Назва дисципліни
Медіавиробництво з реклами та звʼязків з громадськістю: контент
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Метою вивчення дисципліни «Медіавиробництво з реклами та зв’язків з
громадськістю: контент» є формування вмінь та навичок студентів аналізувати та створювати
інформаційний контент у сфері реклами та зв’язків з громадськістю, генерувати інформаційний
контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел
інформації у сфері реклами та зв’язків з громадськістю. Дисципліна навчає студентів основ
творення контенту за видами та типологією реклами, основ творення PR-продуктів, PRповідомлень. Практичний аспект курсу полягає у розумінні взаємозалежності PR-контенту від
обраного каналу поширення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати базові знання про медіадіяльність; класифікацію рекламних кампаній; категорії
цільових аудиторій.
2. Вміти працювати з теоретичним матеріалом; здійснювати ситуаційний аналіз;
оцінювати ефективність медійного видання.
3. Володіти елементарними навичками:
- застосовувати набуті знання для особистого самовдосконалення;
- вирішувати поставлені завдання і генерувати нові ідеї.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є професійно-орієнтованою дисципліною освітньо-професійної програми
підготовки фахівців за освітньо-професійним рівнем «бакалавр». У рамках дисципліни
студенти вивчають теоретичні, методологічні і практичні засади створення рекламного
продукту, значення контенту у рекламі, його вплив на цільову аудиторію, взаємозалежність
рекламного контенту від обраного каналу поширення реклами.
Рекомендована та необхідна література
1. Олтаржевський Д.О. Соціальна реклама : навчальний посібник / Олтаржевський Д.О. -
К. : Центр вільної преси, 2016 – 120с.
2. Козловець М. А. Світовий комунікативний простір і національна
ідентифікація / М. А. Козловець // Наукові записки. Серія «Філософія». – Острог: Вид-во
Національного ун-ту «Острозька академія». – Вип. 6.– 2010. – С. 119-136.
3. Шальман Т.М. Посади для фахівців з реклами : навчальний посібник / Т.М. Шальман. –
К.: Паливода А.В., 2017. – 160 с.
4. Кацавець Р.С. Ораторське мистецтво: підручник / Р. С. Кацавець. – 2-ге вид., доповн. –
К.: Алерта, 2018. – 216 с. http://www.alerta.kiev.ua
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У п’ятому семестрі дисципліна структурно складається з трьох модулів. За підсумками
першого семестру студент може набрати максимально 60 балів. Екзаменаційна робота у вигляді проєкту
24/40.
У шостому семестрі дисципліна структурно складається з чотирьох модулів.
Підсумкові бали: 1 модуль плюс 2 модуль плюс 3 модуль плюс 4 модуль дорівнює 60
балів. Екзаменаційна робота 40 балів.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання успішності знань студентів здійснюється у формі семестрового оцінювання
(виконання завдань на практичних заняттях, самостійна робота, модульні роботи) і підсумкової
контрольної роботи. Успішне виконання завдання (практичні роботи, самостійна робота) –
отримання за роботу не менше 60% від максимальної оцінки.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни