Фундаментальна фахова підготовка з реклами та звʼязків з громадськістю
Освітня програма: Реклама та зв’язки з громадськістю
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
Назва дисципліни
Фундаментальна фахова підготовка з реклами та звʼязків з громадськістю
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Знати основи реклами і зв’язків з громадськістю, основи журналістської діяльності; основи
історії реклами і зв’язків з громадськістю; чинники впливу на розвиток реклами і зв’язків з
громадськістю; основні тенденції формування рекламних і піар-технологій та історичні
постаті; історико-суспільні особливості «національних шкіл» реклами і зв’язків з
громадськістю; мати базові знання про контент-аналіз; особливості використання контент аналізу,
системність, об’єктивність його як якісно-кількісного методу; науковий та
прикладний аспекти контент–аналізу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Уміти створювати рекламні, піар- та журналістські тексти; характеризувати розвиток
реклами і зв’язків з громадськістю у контексті політичних, економічних, соціальних,
правових і культурних перетворень; враховуючи національні традиції еволюційних процесів,
здійснювати типологічний аналіз соціальних комунікацій на діахронічному і синхронічному
рівнях, робити узагальнюючі висновки; працювати з теоретичними джерелами та даними
аналітичних досліджень; здійснювати контент-аналіз; оцінювати ефективність контент-аналіз
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає вивчення процесу формування реклами і зв’язків з
громадськістю, їх технологій, стратегій, засобів, методів та основного інструментарію у
історичному контексті. Подано ґенезу та тенденції формування реклами та PR, їх вплив на
колективне свідоме, моделі поведінки та моральні засади соціуму. Історичні уроки соціальних
комунікацій – пріоритетний аспект вивчення.
Рекомендована та необхідна література
1. Діденко В. Ф., Діденко Л. В. Філософія: ескізи для самопідготовки : навчальний посібник.
Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2008. 330 с.
2. Кунцман П., Буркард Ф.-П., Відман Ф. Філософія: dtv-Atlas. Пер. з 10-го нім. вид. Наук
ред. пер. В.П. Розумний. Київ: Знання-Прес, 2002. 270 с.
3. Петрушенко В. Л. Філософія. Вступ до курсу. Історія світовоїта українськоїфілософії.
Фундаментальні проблеми сучасноїфілософії. Львів: Львівська політехніка, 2019. 596 с.
4. Філософія: навчальнийпосібник для студентів гуманітарних факультетів [кол. авторів;
кер. автор. кол. А.О. Приятельчук]. Київ: Вадекс, 2021. 560 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумкове оцінювання включає результати семестрового оцінювання і екзаменаційну
роботу. Рекомендовані бали до іспиту – 36, критично-розрахунковий мінімум – 20 балів.
Методи та критерії оцінювання
Після завершення Змістового модулю проводиться модульна контрольна робота на практичному
занятті у вигляді тесту.
Критерії оцінювання модульної контрольної роботи:
Повнота, обґрунтованість, самостійність виконаної роботи
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни