Фундаментальна фахова підготовка з реклами та звʼязків з громадськістю

Освітня програма: Реклама та зв’язки з громадськістю

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Фундаментальна фахова підготовка з реклами та звʼязків з громадськістю
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Знати основи реклами і зв’язків з громадськістю, основи журналістської діяльності; основи історії реклами і зв’язків з громадськістю; чинники впливу на розвиток реклами і зв’язків з громадськістю; основні тенденції формування рекламних і піар-технологій та історичні постаті; історико-суспільні особливості «національних шкіл» реклами і зв’язків з громадськістю; мати базові знання про контент-аналіз; особливості використання контент аналізу, системність, об’єктивність його як якісно-кількісного методу; науковий та прикладний аспекти контент–аналізу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Уміти створювати рекламні, піар- та журналістські тексти; характеризувати розвиток реклами і зв’язків з громадськістю у контексті політичних, економічних, соціальних, правових і культурних перетворень; враховуючи національні традиції еволюційних процесів, здійснювати типологічний аналіз соціальних комунікацій на діахронічному і синхронічному рівнях, робити узагальнюючі висновки; працювати з теоретичними джерелами та даними аналітичних досліджень; здійснювати контент-аналіз; оцінювати ефективність контент-аналіз
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає вивчення процесу формування реклами і зв’язків з громадськістю, їх технологій, стратегій, засобів, методів та основного інструментарію у історичному контексті. Подано ґенезу та тенденції формування реклами та PR, їх вплив на колективне свідоме, моделі поведінки та моральні засади соціуму. Історичні уроки соціальних комунікацій – пріоритетний аспект вивчення.
Рекомендована та необхідна література
1. Діденко В. Ф., Діденко Л. В. Філософія: ескізи для самопідготовки : навчальний посібник. Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2008. 330 с. 2. Кунцман П., Буркард Ф.-П., Відман Ф. Філософія: dtv-Atlas. Пер. з 10-го нім. вид. Наук ред. пер. В.П. Розумний. Київ: Знання-Прес, 2002. 270 с. 3. Петрушенко В. Л. Філософія. Вступ до курсу. Історія світовоїта українськоїфілософії. Фундаментальні проблеми сучасноїфілософії. Львів: Львівська політехніка, 2019. 596 с. 4. Філософія: навчальнийпосібник для студентів гуманітарних факультетів [кол. авторів; кер. автор. кол. А.О. Приятельчук]. Київ: Вадекс, 2021. 560 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумкове оцінювання включає результати семестрового оцінювання і екзаменаційну роботу. Рекомендовані бали до іспиту – 36, критично-розрахунковий мінімум – 20 балів.
Методи та критерії оцінювання
Після завершення Змістового модулю проводиться модульна контрольна робота на практичному занятті у вигляді тесту. Критерії оцінювання модульної контрольної роботи: Повнота, обґрунтованість, самостійність виконаної роботи
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни