Психологія вищої школи
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: корейська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Психологія вищої школи
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ННД.04
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 23. Застосовувати знання з методики викладання, психології, педагогіки в навчальному процесі вищої школи.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування курсів «Загальна психологія», «Педагогічна психологія», «Вікова психологія»; Знання теоретичних основ психології розвитку, факторів і основних механізмів формування особистості.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів зі змістом, завданнями та методами психології вищої школи як навчальної дисципліни та галузі науки, забезпечити загальну теоретичну підготовку, а також освоєння сучасних психологічних технологій ефективної навчально-виховної діяльності у ЗВО закладі, сформувати навички їх застосування у практичній діяльності, розвиток психологічної культури студентів.У межах дисципліни розкриваються психологічні основи навчального-виховного процесу у ЗВО. Дисципліна є багатосеместровою і викладається у першому та другому семестрах. У першому – теоретико-методологічні основи науки, її поняттєво-категоріальний апарат, особливості студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності, адаптація до навчання у ЗВО. У другому – психологічні аспекти діяльності викладача ЗВО, психологічні основи розвитку професіоналізму викладача; психологічні закономірності педагогічної взаємодії між викладачем і студентом, особливості розвитку студентської групи.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Власова О. І., Семиченко В. А., Пащенко С. Ю., Невідома Я. Г. Психологія вищої школи: підручник. – К. : Київський університет, 2014. – 470 с.2.Виноградова В.Є., Юрченко В.І. Психологія вищої школи : теоретичні та практичні аспекти : навч. посіб. / Вікторія Євгенівна Виноградова, Віктор Іванович Юрченко. Вид. 2-ге. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. – 296 с.3.Яблонська Т.М. Чинники саморозвитку студента в ракурсі реформування системи вищої освіти // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського зб. наук. праць. Педагогічні науки №2(61) травень 2018. Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського, 2018. – С.333-338. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1 – 1.4), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1-2.3); (комунікація 3.1); (автономність та відповідальність 4.1-4.2), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи:1. Усна відповідь, доповнення, участь у дискусіях на лекціях і семінарах, тестування, контрольна робота з відкритими відповідями: РН 1.1-1.4, 2.1-2.3, 3.1, 4.1-4.2 2. Презентація: РН 1.1-1.4, 2.1, 2.2, 3.2, 4.1-4.2
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усні відповіді, доповнення, тести, захист презентації) та за самостійну роботу (підготовка презентації). Усі види робіт за семестр мають у підсумку:За умови ПК: у максимальному вимірі 100 балів, За умови іспиту: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру з урахуванням підсумкового оцінювання (іспиту(мінімум 24, максимум 40 балів).
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни