Педагогічна практика з викладання інтегрованих курсів природничих наук в 7-9 кл. ЗЗСО (виробнича)
Освітня програма: Природничі науки. Інтегрована програма
Структурний підрозділ: Географічний факультет
            Назва дисципліни
        
        
            Педагогічна  практика з викладання інтегрованих курсів природничих наук в 7-9 кл. ЗЗСО (виробнича)
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 32
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            6 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР09. Знати і застосовувати теорію, дидактику та методику викладання інтегрованих курсів природничих наук у закладах загальної середньої освіти
ПР 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості своєї професійної сфери для їх досягнення, в тому числі в Україні, для саморозвитку, збереження здоров’я, сталого розвитку суспільства та забезпечення екобезпеки.. .
ПР 11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. 
ПР 14. Застосовувати інноваційні педагогічні технології в середній освіті для викладання інтегрованого курсу природничих наук.
ПР 15. Розвивати креативність, підприємницьку компетентність учнів.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Виконання індивідуального навчального плану, що стосується теоретичної і практичної складової професійної підготовки в 1-4 семестрах навчання за ОПП «Природничі науки. Інтегрована програма».
-	Інтегроване вивчення циклу природничих  навчальних дисциплін «Астрономія»,  «Фізика», «Хімія», «Геологія», «Геоморфологія», «Гідрологія», «Метеорологія», «Ґрунтознавство», «Ботаніка», «Зоологія», «Фізика життєвих процесів», «Ландшафтознавство».
-	Практичні дослідження природних процесів та явищ, дослідницька педагогічна практика у школі.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Зміст практики розкриває методологічні, методичні та прикладні питання розробки та викладання курсів інтегрованих природничих наук на основі використання міжпредметних зв’язків в освітньому процесі.
Під час проходження практики створюються умови для підготовки конспектів інтегрованих уроків; викладання інтегрованих курсів природничих наук у 7-9 класах ЗЗСО під контролем вчителя; формування власного творчого стилю педагогічної діяльності; розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування, формування теоретичного, практичного та особистісно-мотиваційного компонентів професійної компетентності здобувачів освіти як майбутніх вчителів ЗЗСО.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Використання модельних навчальних програм в освітньому процесі гімназії : методичні рекомендації / Голуб Н. Б., Васильєва Д. В., Засєкіна Т. М., Науменко С. О., Туташинський В. І., Яценко Т. О. [Електронне видання]. Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2021. 48 с. https://lib.iitta.gov.ua/729266 
2.	Державний стандарт базової середньої освіти
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/derzhavnij-standart-bazovoyi-serednoyi-osviti 
3.	Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична, інформатична, технологічна, соціальна і здоров'ябережувальна галузі : [Навчально-методичний посібник]./ [кол. авт. : І. Воротникова, В. Заплатинський, Л. Рак, І. Філоненко, С. Воробей, О. Хоменко, В. Косик, М. Рудич, Н. Речич, О. Олексюк, Я. Якунін, М. Шопіна, З. Ворона, Н. Ткач]: за заг. ред. І. П. Воротникової. Київ : ФОП Ямчинський О. В., 2022. 188 с. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практичні завдання, групові та індивідуальні консультації
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Проміжне звітування, перевірка та захист звіту з практики. Рекомендований мінімум для допуску до захисту результатів практики – 36 балів. Для здобувачів освіти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів для одержання допуску до звіту за індивідуальним планом мають виконати завдання практичного характеру, що уможливлює виявлення рівня сформованості професійної компетентності, підвищеної складності, яке оцінюється у 36 балів. 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Алла
                            Миколаївна
                            Москаленко 
                        
                        
                            Кафедра педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології