Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв'язків з громадськістю
Освітня програма: Журналістика та соціальна комунікація
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
            Назва дисципліни
        
        
            Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв'язків з громадськістю
        
    
            Код дисципліни
        
        
            061 "Журналістика"
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            5 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            10
        
    
            Результати навчання
        
        
            Дисципліна «Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв’язків з громадськістю» 
передбачає вивчення теоретичних та практичних засад основних напрямів 
діяльності спеціалістів у сфері зв’язків з громадськістю й реклами як складових 
управлінської, комунікаційної та маркетингової політики організації, аналіз відмінностей в 
засобах створення та розповсюдження інформації у рекламі та зв’язках з громадськістю. 
Розглядаються особливості функцій піар- та рекламних спеціалістів, їхньої взаємодії, а також 
сучасні тренди, звіти світових корпорацій, що формують реальність у рекламній та піар 
галузі. 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати основи реклами і зв’язків з громадськістю, основи журналістської діяльності; основи 
історії реклами і зв’язків з громадськістю; чинники впливу на розвиток реклами і зв’язків з 
громадськістю; основні тенденції формування рекламних і піар-технологій та історичні 
постаті; історико-суспільні особливості «національних шкіл» реклами і зв’язків з 
громадськістю; мати базові знання про конент-аналіз; особливості використання контентаналізу, системність, об’єктивність його як якісно-кількісного методу; науковий та 
прикладний аспекти контент–аналізу.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Навчальна дисципліна Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв’язків з 
громадськістю спрямована на формування таких спеціальних компетентностей, 
як здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній 
діяльності та здатність застосовувати знання зі сфери реклами та звʼязків з громадськістю у 
своїй професійній діяльності.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Божкова В., Мельник Ю. Реклама та стимулювання збуту. К.: Центр навчальної літератури, 
2019. 208 с.
2. Королько В.Г., Нєкрасова О.В. Зв’язки з громадськістю: Наукові основи, методика, практика 
: Підр. для студентів вищих начвальних закладів / 3-тє вид., доповн.і переробл.. – К.: Вид. 
дім «Києво-Могилянська академія», 2009. 831 с. 
3. MacRury, Iain Advertising. London : Routledge, 2009. 318 p.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентами у процесі засвоєння 
матеріалу з усіх змістових частин, тобто за: 1) аудиторну роботу (доповідь, доповнення, 
дискусія впродовж семінарських занять), 2) контрольні роботи, 3) самостійну роботу (есе).
Усі види робіт в семестрі у підсумку мають:
– у максимальному вимірі – 40 балів
– у мінімальному вимірі – 24 балів
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Підсумкове оцінювання включає результати семестрового оцінювання і екзаменаційну 
роботу. Рекомендовані бали до іспиту – 36, критично-розрахунковий мінімум – 20 балів. 
Іспит проводиться у письмовій формі, має комплексний характер, включає 
запитання/завдання з кожного з модулів, виконується протягом визначеного часу (40 хвилин)
під контролем викладачів, надсилається у Google клас і не підлягає виправленням або 
переробці
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни