Професійний самоаналіз та медіакритика
Освітня програма: Журналістика та соціальна комунікація
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
            Назва дисципліни
        
        
            Професійний самоаналіз та медіакритика
        
    
            Код дисципліни
        
        
            061 «Журналістика»
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            4 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            Знати критерії, що визначають точність та достовірність інформації; як досягати збалансованості подачі матеріалу, безсторонності та багатоманітності точок зору. Вміти розрізняти та практично застосовувати основні професійні та етичні стандарти. Поєднувати інструменти регуляції та саморегуляції журналістської професії у вигляді законодавства про ЗМІ та професійних/етичних стандартів ЗМІ.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Мати загальне уявлення про професійні та етичні стандарти і кодекси журналіста.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета навчальної дисципліни: засвоєння студентом комплексу практичних знань та навичок щодо професійних та етичних стандартів в діяльності сучасного журналіста для здійснення професійного медіакритичного самоаналізу.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Академічна доброчесність [розділ сайту НАЗЯВО]. URL:
https://naqa.gov.ua/%d0%b0%d0%ba%d0%b0%d0%b4%d0%b5%d0%bc%d1%9
6%d1%87%d0%bd%d0%b0-
%d0%b4%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%be%d1%87%d0%b5%d1%81%d0%
bd%d1%96%d1%81%d1%82%d1%8c/ (дата звернення: 26.06.2022).
2. Академічна доброчесність: вебінари. URL:
https://academiq.org.ua/vebinari-akademichna-dobrochesnist/ (дата звернення:
26.06.2022).
3. Академічна чесність як основа сталого розвитку університету /
Міжнарод. благод. фонд «Міжнарод. фонд дослідж. освіт. політики» ; за заг.
ред. Т. В. Фінікова, А. Є. Артюхова. Київ : Таксон, 2016. 234 с.
4. Засоби масової інформації: професійні стандарти, етика та
законодавчі норми: наук. вид. / [укл. : Т. Петрів, А. Сафаров, В. Сюмар, О.
Чекмишев]. – К. : Цимбаленко Є. С., 2007.
5. Засоби масової інформації: професійні стандарти, етика та
законодавчі норми: наук. вид. / [укл. : Т. Петрів, А. Сафаров, В. Сюмар, О.
Чекмишев]. – К. : Цимбаленко Є. С., 2009.
 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінар, залік, самостійна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Кількість балів під час навчального періоду формують бали, отримані
здобувачем у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна
оцінка під час навчального періоду складаються із балів, отриманих за усну
відповідь на семінарах, підготовлене профіль-резюме, портфоліо.
Підсумкове оцінювання:
- форма оцінювання – залік;
- максимальна кількість балів, які може отримати студент за семестр – 100
балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни